Wattpad/tips/tops

Heyy,
Ik heb een account op Wattpad en nu vroeg ik me af wat vinden ze hier nou echt van en zijn er nog tips en tops. Dus vandaar Xx
(Dit is de proloog/hoofdstuk 1)
“Scott je hebt me achter gelaten, je wist dat ik een lastige tijd had en je liet me achter!” Aan het einde van mijn zin begin ik te schreeuwen. “Solo alsjeblieft laat me het uitleggen…” Mompelt hij. “Nee ik heb er genoeg van ik hoopte dat ik op jou kon steunen maar toen bleek maar weer wat voor ‘goede’ vriend je was!” Al mijn woede van de afgelopen jaren kwamen er uit. Zijn bruine ogen vullen zich met tranen “het spijt me” begint hij te mompelen “ik had je nooit in de steek mogen laten” er stroomt een traan over zijn wang die hij laat zitten. “Kom je er NU pas achter na 4 jaar?!” Tranen wellen op in zijn ogen, ik heb hem bijna nooit zien huilen alleen toen ik hem vertelde dat ik, dat ik leukemie had. Tranen wellen nu ook op in mijn ogen, een jaar lang lag ik in het ziekenhuis, zonder Scott op de momenten dat ik hem het meest nodig had. Mijn moeder overleed een paar weken nadat ik opgenomen was in het ziekenhuis, mijn vader overleed een paar dagen nadat mij moeder overleed, hij was te verdrietig. De rest heb ik nooit gekend. Zonder dat ik het merk stromen de tranen over mijn wangen. Scott wilt nog wat zeggen maar ik onderbreek hem"nee Scott, je kon 4 jaar zonder me dus je kan er op zijn minst nog 10 jaar tegen aan!" Ik draai me om en ren weg, hij mag me niet meer zien huilen, nu niet, vroeger niet, nooit niet…

We hebben hier een board ‘schrijfsels’ waar je je verhaal kunt plaatsen.

Verplaats 'm wel even naar Schrijfsels.