Wattenstaafjes

Als je ze in voor je oren gebruikt zou ik niet de goedkoopste nemen want die laten meestal snel los. Misschien bedoelde die verkoopster dat dat gebeurde en mensen zijn gaan klagen…? Nouja idd bij Kruitvat en etos etc heb je ze nog gewoon.

De DA

hema,action?

Gek zeg, bij ons in het dorp kun je ze nog wel halen…
Hoe wil je anders je oren schoonmaken? :'3

kruidvat:P

Hema, kruidvat, action?

aldi

Hahahah!

Ik weet niet waar ik ze vandaan heb,maar bij staat er zo op het doosje: “Niet in de gehoorgang steken!”

En trouwens, die dingen zijn facking handig! Ik gebruik er elke dag iets van 23847325726 miljoen om mijn eyeliner perfect te krijgen. :’)

je mag eigenlijk geen wattenstaafjes voor je oren gebruiken, dat is kei slecht. Je duwt die troep alleen maar verder je oor in en bovendien is het ook nog gevaarlijk want het watje kan in je oren blijven zitten, maar dat terzijde ;p

kruidvat,hema,action,supermarkt etc.

Kruidvat

ja ik zou ook wel even een naar verhaal vertellen over wattenstaafjes;p

had een vriend van mijn broer vroeger,
toen had hij een watten staafje in zijn oor alleen hij was vergeten hem eruit halen dus toen ging hij aan tafel zitten met zeg maar zijn elleboog op tafel en dan met je hand onder je oor en bam, toen was het niet erg fijn zegmaar!;s

Hey xSoh! Dat is de eerste keer dat ik daar van hoor dat er geen wattenstaafjes meer verkocht worden. Dat ze het doen omdat het eigenlijk slecht is voor je oren, kan wel waar zijn. De reden hiervoor zou namelijk kunnen zijn dat wattenstaafjes in plaats van je oren schoon te maken, ze eigenlijk het oorsmeer dieper en dieper in je oor gaan duwen. Sommige mensen willen te ver gaan met zo’n wattenstaafje in hun oor, terwijl dit eigenlijk alleen maar bedoeld is om in het begin van je oorbuis oorsmeer en ander vuil weg te halen.

Wattenstaafjes kan je zeker nog altijd verkrijgen in Kruidvat, Hema, Colruyt, grote warenhuizen…

Succes!

plus.

+1

Ja je moet ook niet in je gehoorgang gaan porren. Maar het begin kan je er gewoon mee schoonmaken hoor.

Lol en daar komen ze nu pas achter XD Wel irritant ik vind het namelijk vrselijk om na het douchen van die natte rare oren te hebben dus ik zal en moet perse een wattenstaafje erin douwen haha :stuck_out_tongue:

Ja dat mag hoor :stuck_out_tongue:

Nee je bent niet de enigste hahaha XD Doe het elke dag na het douchen en heb nog nooit ergens last van gehad :slightly_smiling_face:

Nope, ik doe het ook! :grinning:

bij ons liggen ze nog wel gewoon in de winkels??
Raar verhaal heb er nog nooit van gehoord.:stuck_out_tongue_winking_eye:

serieus? denk het wel hoor. want idd, vrouwen gebruiken ze niet alleen voor de oren. en dat moeten mensen toch zelf weten? dan kunnen ze ook wel stoppen met satéprikkers kopen aangezien die puntjes slecht zijn voor in je neus ofzo