Wattenstaafjes

Hee,
mijn moeder ging vandaag de stad in om wattenstaafjes te kopen omdat ze op waren. Ze is naar een paar winkels geweest en daar hadden ze het niet. Mijn moeder vroeg dus of ze op waren en toen zei een medewerker dat de winkel ze niet meer verkoopt omdat het slecht is voor je oren. Oke nu vind ik dit wel heel vreemd en ik vraag me af of jullie weten waar ze nog wel te koop zijn. Want ik gebruik ze ook gewoon om mascara van mijn ogen af te halen enz.
Misschien een vreemd topic, maar ik vond dit nogal vreemd :wink:

Ik denk dat Hema ze nog wel heeft.

Raar dat dat opeens zo is, nog nooit van gehoord :S

ja echt vreemd. Ze heeft trouwens bij de action, aldi en C1000 gekeken en daar hadden ze het eerst wel.

de wibra heeft ze ook!

AH

Apart zeg…
Kruidvat?

gewoon in de supermarkt xd of etos of zeeman en hema

Oh? Sinds wanneer is dat nou weer? Ik weet dat je ze niet in je gehoorgang moet stoppen, maar waarom zetten ze dat er niet gewoon op?

Albert heijn zoiezo wel
wat gek zeg!

bij de action hadden ze er bij ons laatst nog heel veel! van die dozen met 500 stuks derin!

oh wat vreemd, mijn moeder gaat morgen de hele stad doorzoeken naar die dingen xd, want ik vind het maar irritant

ja daag kan echt niet dat die ineens overal weg zijn hoor, ik gebruik die om mijn eyeliner te perfectioneren XD

Anyway, ik koop ze altijd bij de Etos of DA

whaa die dingen zijn echt superhandig.
even googlen, en anders ga ik even voor
de rest van mijn leven inslaan. Ö

lijkt me sterk dat ze ze niet meer verkopen hoor?
anders even net als xMNQ inslaan, ik gebruik ze voor mijn nagellak ermee af te halen…

Etos heeft ze altijd. (:

Dat kriebelt altijd lekker in je oren X)

Liever slecht voor m’n oor dan een vies oor.
Balen als ze die echt niet meer zouden verkopen, die dingen zijn handig!

worden ze echt als oorstokjes verkocht dan…?
want het is tegenwoordig ook al gewoon een hulpmiddel
om make-up te verwijderen enzo
het heet niet perse oorwattenstaafjes ofzo.
dus, ik denk niet dat ze verdwijnen maar voor
de zekerheid morgen even langs de kruidvat (:

Anders kun je babywattenstaafjes kopen, die zijn beter voor de oor, dus die moeten ze wel verkopen toch…?

Wat een onzin. Ik heb ze van de week nog gehaald bij de Tiger.
Etos, Hema, Kruidvat, DA enzo hebben ze toch ook gewoon.
Raar verhaal van die mensen :stuck_out_tongue: