een vriendin van me is bijna jarig maar k weet niet wat ik haar moet geven en zij weet ook niet watt ze will wie weet wat ik haar zou kunnen geven??
Een tip: Vraag haar wat ze wil hebben?
Ze weet niet wat ze wilt hebben -,-’
Nou, ik weet niet hoeveel geld je wilt uitgeven maar je kan haar toch leuke meidendingen geven? Sieraden, allemaal lekkere badspulletjes, mooie tas, sjaal, accesoires voor in haar kamer, dvdbox van een leuke serie, chocolade ect.
Misschien kun je gewoon een pakketje met wat goedkope make-up (essence) en wat zeep ofzo maken. Of naar de action gaan en daar wat leuke spulletjes halen. Als je van alles wat doet dan zit er altijd wel iets bij dat ze leuk vind
~[quote author=1Darelovely link=topic=228941.msg11124828#msg11124828 date=1331053245]
Misschien kun je gewoon een pakketje met wat goedkope make-up (essence) en wat zeep ofzo maken. Of naar de action gaan en daar wat leuke spulletjes halen. Als je van alles wat doet dan zit er altijd wel iets bij dat ze leuk vind [/quote]
Doe ik meestal voor gewone vriendinnen die niet weten wat ze willen hebben,
- geurtje
- wat make-up
- sjaal
- sieraden
- tijsdchrift
- fotolijstje met foto van jullie 2 erin !
- theepot + theekopjes+ theedoos +doosje thee
- toilettas
Via vakantieveilingen.nl kun je voor weinig geld leuke high tea arrangementjes kopen! Gezellig om zijn tweetjes te doen=)
Een pakket samenstellen met make-up (Essence is best wel goedkoop en goede make-up) proefmonstertjes, maskertjes bijv. een beautypakket dus en dan in een leuke mand doen en een grote strik met lint maken eromheen.
Hoeveel wil je eraan uitgeven?
samen met andere vriendin ongeveer 15 eur.
Doe creatief en leef je uit.
Zo heb ik laatst de kamer van een vriendin van mij helemaal versierd met slingers, vlaggetjes en 100 ballonnen op de grond. Met allemaal kinderchocolaatjes aan haar bed vast geplakt. Maskertjes naast haar bed op het nachtkastje en een fles jip en janneke kinder champagne. :’)
ik heb een vriendin van mij laatst een houten plank met daarom het woord kweenie in munttgeld geschreven gegeven omdat ze dat steeds zei als ze vroeg wat ze wilde, een paar dagen later zijn we gaan shoppen en heb ik haar n shirt gegeven dat ze toen had uitgezocht. het was heel gezellig 'p
ik gaf mijn vriendin allemaal nagellakjes en oogschaduw enzo (:
vond ze heel leuk
je zou ook een bioscoop kaartje kunnen kopen voor jullie 3 (:
gezellig ;d
Bij de Bruna verkopen ze pakketjes, daar zit een boekje in met leuke dingen waar ze uit mag kiezen, bijvoorbeeld high tea-en.