Watt trek jij aaann?

Ik heb altijd problemen metmyn outfit uitkiezen,
ikblijf urenlang voormn kast hangen enalles druit pleuren enkan niksvinden!
ikvind van mezelf wel dat ik genoeg leuke kleren heb,
maar ik kan het nooit matchen,
heeft iemandhier tips voor??

xx. :kissing:

Drama!
Ik heb dat nooit. Heb genoeg kleding dat met alles gematched kan worden.

Kijk eens op lookbook, het wat heb jij vandaag aan topic, of het grote inspiratietopic. Daar kun je genoeg inspiratie uithalen lijkt me. :slightly_smiling_face:

haha,
lookbook?? wat isdat?? :blush:
laatmaarr ikweethetall x.

www.lookbook.nu :slightly_smiling_face:

dankje. x

jaa hebik ook allemaal,
bedankttt allemaal. :grinning:

Zoals hier al eens is gezegd, basics!
dus dingen als:
Blazertjes
Zwarte broek
Witte broek
Jeans
Basic shirtjes in effen kleuren
etcetc.

En dan combineren met alles wat je hebt!

Trouwens, het is ‘Wat trek jij aan,’ niet ‘Watt trek jij aaann.’

Ten eerste, keer typen.

Ten tweede, zorg dat je een aantal basics hebt. Neem 1 ‘statement piece’. Dat kan zijn: Een felgekleurde blazer, een opvallende ring, kleurrijke schoenen etc. En combineer dat met dezelfde tinten of anders zwart/wit.

^ Oh hahaha dom :’).

http://forum.girlscene.nl…ken_/list_messages/195777

Met dat probleem zit ik ook altijd mee, maar ik doe veel inspiratie op op wat ik op straat en in de stad zie en in het (alternatieve) inspiratie topic. Ook experimenteer ik zelf met allerlij combinaties waarbij ik vaak tot mijn eigen verbazing weer een leuke ‘‘verborgen’’ combinatie ontdekt met mijn kleding.

Zwart icm met (felle) kleuren doet het nu goed, maar zwart, (donker, bordeaux) rood, paars en grijs hiermee kan je heel veel combinaties maken die altijd en overal kunnen.

Ook ivoor wit (dis geel sneeuw wit) kan je heel goed combinren met zwart, blauw en donker rrod.

^ Kun je alsjeblieft iets foutlozer typen? Ik bedoel dit niet lullig of zoiets, maar ik vind het best irritant.