Watervaste Mascara

Ik zoek al heel lang mascara die ook echt blijft zitten bij het zwemmen.
Ik heb eerst wat goedkopere geprobeerd (zoals essence en catrice) en toen wat duurdere (max factor ,Loréal Paris) maar de meeste werken echt niet.

Dus ik vraag aan jullie weet iemand een goeie ,niet dure mascara voor het zwemmen?

ik heb die van de hema altijd
omdat ik verder nooit waterproof opheb
en bij mij werkt hij prima zolang je er niet aan komt
die zwarte goedkope is het :slightly_smiling_face:

Maybelline werkt altijd goed (waterproof) bij mij.

M.A.C.

Dat ligt er aan hoe warm het water is… bij warmer water gaat het er sneller vanaf.

Bij mij werkt Maybelline wel goed, maar ik zwem gewoon in zwembad/zee water buiten. Nog nooit in een binnenbad geprobeerd.

(Ik doe dan ook bijna nooit mijn hoofd onderwater. Ik denk dat als je echt sport zwemt dat dan geen enkele mascara blijft zitten.)

lancome waterproof
die is wel heel duur xd.

ik gebruik die van de hema, maar ik heb hem alleen opgehad toen het regende en dat bleef aardig zitten. voor de rest gebruik ik altijd geen-waterproof.

rimmel 100% waterproof mascara in een blauwe dingetje zeg maarXD die werkt bij mij altijd perfect.

Maxfactor. het is best een dikke ding met blauw eromheen (volgens mij heette hij false lash effect). hij werkt heel goed bij mij

Define A Lash is heel goed. heb zelf heel lang aan synchroonzwemmen gedaan, en dan lig je zo 2 uur lang in het water, en het bleef er altijd opzitten.
ik vind het echt een aanrader, en hij is maar 13 euro

False lash effect waterproof verplaatst geen millimeter.

De meeste waterproof mascara’s van rimmel werken wel goed :wink: Ik heb laatste ook een nieuwe geprobeerd, van Gosh. Ik weet niet meer hoe die heet (de tekst slijt er heel snel vanaf), maar hij is zwart met een glimmende blauwe dop en kost 10,- Ik heb er al mee gezwommen, en hij zat nog perfect :wink:

Yves Saint Laurent werkt echt goed, ik gebruik hem van mn moeder!
En The Collosal waterproof werkt ook wel goed!