waterproof mascara

hello everyonee,

't is weer bijna lente, en het weer wordt warmer (vandaag niet met de sneew :cry: )
maar in de zomer ga ik bijna elke dag zwemmen, ik doe dan altijd waterproof mascara op, maardan als ik uit het water kom, zit er helemaal geen mascara meer op, niet dat ik dan zwarte vegen onder mn ogen heb ofzo, maar het is dan gewoon weg zegmaar, terwijl ik op het zwembad allemaal meiden zie (in 't water) die gewoon nog goed mascara op hebben, ik kan nu wel tientallen mascara’s kopen & kijken welke de beste is, maar ik dacht dat ik 't beter aan jullie kon vragen

nu is dus mijn vraag;
welke mascara gebruiken jullie/ raden jullie aan, voor als je gaat zwemmen, maar toch goed mascara ophoud

alvast bedankt !!

xoxo

niemand?

Ik gebruik altijd als waterproof mascara Maybelline Volum’Express the Colossal, en die blijft heel goed in het water zitten maar ik vind hem wel verschrikkkelijk om hem er af te halen, heel plakkerig en achteraf doen m’n wimpers er ook best wel pijn van.

Ik gebruik altijd MaxFactor - False Lash Effect waterproof
Werkt heel goed!

Etos eigen huismerk, (blauwe verpakking) en dan die met het gebogen borsteltje.

Hoihoi,
Ik gebruik altijd de waterproof Hema mascara, die werkt altijd perfect. Echt super fijne mascara, loopt nooit uit, en als ik het er 's avonds niet af haal zit het er de volgende dag nog perfect op.
Ik geloof dat die ook maar iets van 4 euro kost.

Van maybelline.

Is goed en waterproof, maar er wel lastig af te krijgen

Gebruik ik ook , na het zwemmen zit het nog mooi en dan heb ik tijdens het eraf halen er nog moeite mee,
En hele school dag overleeft hij ook !

Maybelline Collossal Waterproof. Kan ik mee zwemmen, huilen, alles. En gaat er makkelijk af met olie(watjes).

ik gebruik altijd de maybeline mascara’s, ze zijn best duur, rond de 12,- maar ze zijn nu in de aanbieding bij de kruidvat voor 8 euro:)
maar het zou ook wel aan je wimpers kunnen liggen dat je mascara eraf gaat…