Waterproof make-up

Hello damesss,
Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar anders merk ik het vanzelf haha!

Over een klein maandje ga ik op vakantie en zou graag wat waterproof make-up willen kopen… en dan heb ik het vooral over mascara/eyeliner/foundation.
Maar als ik dan in de winkel sta zie ik ZO VEEL. Ik zou gewoon niet weten waar ik moet beginnen en welke een beetje goed/betaalbaar zijn, etc etc.

Dus bij deze mijn vraag in jullie welke waterproof make-up echt waterproof is en jullie ervaringen er mee.

:upside_down_face:

Ik heb een waterproof mascara van max factor en die vind ik erg goed! Verder vind ik de waterproof mascara’s van maybelline ook goed.

Is het dan niet zo dat als je bijv gaat zwemmen er mascara op je gezicht komt en je dat er weer niet afkrijgt haha…

Ik snap sowieso niet goed waarom iemand make up op wilt als je op vakantie gaat. Goed voor 's avonds oké maar je wilt toch geen foundation op doen als je gaat zonnen? En mascara en zon is sowieso geen geslaagde combi ook niet als je waterproof mascara op hebt.

Ik weet niet of het dan uitloopt aangezien ik nooit mascara draag als ik met water in aanraking kom.

Die van l’oreal die goude

@Mhenn
Ik heb echt heel erg last van een blotebillengezicht en vind het gewoon mooi als je er nog een beetje fatsoenlijk uitziet… en dan heb ik het eigenlijk alleen over de ogen.

De foundation is meer voor 's avonds… ik heb best snel last van een bezweet gezicht…

ik koop meestal gewoon waterproof mascara en eyeliner van essence, ik vind deze erg fijn. Foundation gebruik ik zelf niet, maar je kan er gewoon een zelf testes. succes!

Ik heb een waterproof mascara van Etos, gewoon de volume versie zeg maar. Doet het prima, voor de 4 euro die je ervoor betaalt!

Ik gebruik altijd de waterproof mascara van de HEMA, heb je veel verschillende varianten in (volume, lengthy lashes, etc.) en kosten allemaal maar 4 euro per stuk.

die van Miss Sporty is echt het allerbeste. En de krul blijft er ook in, want met sommige mascara’s verdwijnt de krul na een paar uur en dan hangen je wimpers zo sip naar beneden, maar met die van Miss Sporty blijven je wimpers omhoog staan, ook als ze nat worden (zwemmen enz)!!

Ik heb zelf Masterpiece (waterproof versie) van Max Factor en ben er nog altijd erg tevreden mee, aangezien ik er echt door stortbuien mee kan fietsen en het dan nog blijft zitten (:

helemaal mee eens :slightly_smiling_face:

Dankjewel door de reacties!! Ik ga morgen eens even wat winkels af om te kijken.

Voor degene die ‘niet begrijpen waarom ik in hemelsnaam makeup op doe als ik ga zwemmen’… Ik heb niks aan die reacties… Ik ben ook echt niet van plan om met makeup te zwemmen, maar als er een goede waterproof mascara is, kan ik het wellicht proberen :slightly_smiling_face:

Ga morgen naar de Kruidvat! Daar zijn nu allerlei aanbiedingen op de mascara’s (: