Waterproof make-up voor zwemmen

Weet iemand goede waterproof concealer/foundation wat goed blijft zitten bij zwemmen? Of wat goed tegen water kan.

geen make-up

de make-up gaat er toch wel af, als je lang in het water bent

Ook waterproof make up gaat er gewoon af als je uren gaat zwemmen

Ik zou gewoon je normale make-up look gebruiken, eventueel van alles iets minder. Neem en poeder, concealer/foundation mee. Als je dan uit het water komt kun je het even bijwerken. Meestal blijven ook de ‘waterproof’ foundations niet goed zitten als je gaat zwemmen.

Foundation en concealer bijwerken in het zwembad? Dat gaat m gewoon niet worden. Ik heb een waterproof mascara van Maybelline die heel goed is en een waterproof eyeliner van Rimmel. Wat betreft je acné; niemands huid is perfect. Ik zou er gewoon niks op doen.

Vichy dermblend foundation! Je kan altijd om een tester vragen in de apotheek.

Ik vind dat altijd zo gek, dat mensen make up op doen tijdens het zwemmen… Ik denk ook niet dat het er heel charmant uit gaat zien als het gaat uitlopen oid. Waterproof mascara kan wel, maar verder zou ik het gewoon laten.

Het is trouwens DermAblend sorry;p

Catrice liquid camouflage concealer! Gebruik ik altijd op plekjes etc, blijft wel een tijdje goed zitten en lekker budgetproof(3 euro ofzo)!