waterproof foundation die 24u blijft?

Heeey

Ik heb veel last van vlekjes in mijn gezicht. Normaal gezien gebruik ik bb-creme maar dit kan niet zo goed tegen water en gaat er nogal raar uitzien als mijn gezicht nat is. Voor in de zomer zou het wel handig zijn moest ik iets hebben dat tegen water zou kunnen. Normaal gezien ben ik tegen foundation omdat ik gehoord heb dat het niet zo goed is voor je huid omdat het je porien dichtstopt, en ik heb al veel last van acné enzo dus dat wil ik niet hebben. Maar nu lijkt foundation mij wel de enige oplossing. Ook blijft bb-crème niet zo lang zitten, en is het er na 6u ofzo er alweer af en zie je de vlekjes weer zitten.

Weet er iemand een goede foundation, liefst niet te slecht voor je huid, die tegen water kan en liefst zo lang mogelijk (24u?) blijft zitten?

Ligt eraan wat je onder waterproof verstaat.
Bedoel je ermee dat je er echt mee kunt zwemmen/in de zon kunt zitten en dus ook een soort van zweetproof is (dus er zegmaar niet afsmelt als je aan het zonnen bent)?

Ik wil er echt mee kunnen onder water gaan en dus echt mee kunnen zwemmen.

Dan moet je is gaan kijken naar de dermablend van vichy, is redelijk betaalbaar, en blijft volgens de meeste mensen goed zitten.
Zelf nog nooit geprobeerd trouwens.

Oke bedankt :slightly_smiling_face:

upje