Waterproof eyeliner

Hoi meiden,

Ik heb laatst een waterproof eyeliner van essence gekocht, maar toen ik door de regen had gefietst was het lijntje boven me ogen helemaal weg en uitgelopen…
Raar toch? Als er waterproof op staat. Weet iemand een goede waterproof eyeliner die budgetproof is?
dankje!

Ooh hier ben ik ook naar op zoek! Ik volg even dit topic :slightly_smiling_face:

Ik vind die van de HEMA fijn.

Oke bedankt, maar weet je ook zeker of die waterproof eyeliner van de Hema ook echt blijft zitten ookal heeft het geregend? (:

Hier is het algemene make-up topic voor. http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-makeup-topic-240174.0.html

Die keer dat ik door de regen fietste/liep zat het er nog op, dus hij blijft wel zitten.

De waterproof liquid liner van Catrice is echt heel fijn!! En zelfs in het zwembad blijft deze goed zitten, een echte aanrader dus. Hij is volgens mij iets van 3,80 :slightly_smiling_face:

ik heb zo’n potje van de action, kostte denk ik iets van 1,50 ofzo en werkt prima :slightly_smiling_face:

Ik heb de ultieme tip :grinning:
Catrice waterproof eyeliner, ze hebben ook een niet waterproof maar de waterproof heeft blauwe letters op het potje(nou ja langwerpig potje) 3,95 kost t geloof ik xxx

Ik heb op mijn blog de 'waterproof’heid van enkele budget oogpotloden getest, hopelijk kan dit helpen!

Ik vind de waterproof eyeliner van de hema juist rotzooi, het gaat in m’n wimpers zitten en dat droogt in een dikke klodder op.

Top. oud topic. Ik ga er toch van uit dat ze inmiddels al een heeft gekocht.