waterproof eyeliner/oogpotlood

Hee,
Weet iemand welk merk een waterproof eyeliner/oogpotlood heeft? Wat niet al te duur is? :stuck_out_tongue:
X

nop :stuck_out_tongue:

weet niet eens of het bestaat :flushed:

'Tzal denk ik vast wel bestaan toch? Maar denk dat je het beste dan ff in de winkel kunt kijken :wink:

Ikzelf het l’oreal Colour Resist, die is waterproof. Hij kost geloof ik 6 of 7 euro bij de DA. T is trouwens een oogpotlood.

Ik heb Etos eigenmerk waterproof oogpotlood… hijs heel fijn en ook nog eens goedkoop :grinning:

dior oogpotlood is waterproof, heeeeel erg waterproof!

http://img245.imageshack.us/img245/8260/2bv5.jpg

kheb er eentje van lancome “le cray de khol waterproof” heet ie :slightly_smiling_face:

Kan je die ook ‘’ in ‘’ je oog doen of er alleen omheen? x

ik doe hem er omheen… maar ik heb “natte” ogen dus als ik het erin doe is het zoiezo direct trug weg… :stuck_out_tongue:

x

ikheb 2 waterproof oogpotloodjes/eyeliners. van gosh en van catrice. vind ze wel fijn :slightly_smiling_face:

gewoon niet zoveel huilen :wink:

Heb Etos eigen merk waterproof oogpotloot, erg goedkoop 1,75 ofzo , en hij werkt ook nog eens super ! <3

lancome heeft een goede!

Nope, ik heb geen waterproof oogpotlood. Als je het er savonds af moet halen poets je je nog eens een ongeluk! :couplekiss_man_woman: Dus idd niet huilen… :couplekiss_man_woman:

Die van gosh

die vn dior kan ook in je oog, doe ik ook altijd, blijft gewoon super goed zitte!

ik doe dat ook altijd op t natte randje, die van gosh. krijg je er wel af hor!! alleen t blijft gewoon veel beter zitten

van L’Oreal heb ik… dies wel fyn… maar niet echt waterproof…

k heb die fan mac :stuck_out_tongue:
maar hij werkt niet egt in me oog :C

Ik had er eentje gekocht in de Hema om eens te proberen, maar nu ik er al mee kan werken wil ik wel een betere kopen.