Waterpijp?

Hi guys

Uhm naja, een vriend van mij heeft een waterpijp en dat wil die morgen gaan doen, naja oke best dat ze dat willen. alleen ik weet niet echt wat het inhoud >< ja dat er water in zit en dat je er tabak blokjes met smaak bij kan doen. maar word je er nou high van of kan je er verslaaft aan raken ofzo x]?
naja wie heeft het wel is gedaan, en wil even uitleggen wat het is zegmaar.
btw ga je er ook van hoesten want ik heb nog nooit gerookt ofzo [wil ik ook niet] en ruik je het goed naar rook ofzo of tabak? want ik mag niet
roken van mijn ouders
naja vertel maar!

Je moet er wiet in doen dan is het leuker, en dat ruik je wel ja. Maar het is niet zo erg om soms zoiets te doen. En wss ga je wel hoesten, je moet het even door hebben?

Nee, je word er niet high van (tenzij je er nou drugs bij gaat doen enz xD).
Je ruikt ook niet echt naar rook nadat je het hebt gedaan :]

Als je het met weed of hasj doet word je er wel stoned van. Als je nog nooit heb gerookt zou ik niet een te grote hijs nemen. Anders denk ik dat je het wel even op je longen voelt. En nahja ik heb t nooit met appeltabak ofzo gedaan dus geen idee hoe dat ruikt

vandaag nog gedaan XD

njaa iig kijk er zit een soort van smaak met tabak ergens binnen! en daarboven zit een kool die brand … en dan heb je zo een slang , daar moet je dus net als een sigaret in blazen … en daarna rustig de rook uitblazen . niet te snel anders doet het een beetje pijn in je keel.
trouwens je moet het wel met fruit doen ofz niet met wiet XD

Sinds wanneer blaas je in een sigaret? XD

Met wiet word je er wel stoned van :grinning: maar met normale smaken niet :confused: Weet ook niet of normale smaken lekker zijn , die heb ik nog nooit geprobeert…

Nou je word er niet high van, maar als je teveel hebt gehad word je beetje licht in je hoofd zeg maar;P (ik wel)
naja je raakt er niet aan verslaafd.
&bij mijn 1e x moest ik ook hoesten dus dat is normaal.(ik rook ook niet)
naja je ruikt er niet na ofzo.

owja, ik deed het op vakantie, en een meisje die er werkte zei toen ik moest hoesten dat ik het over me longen moest doen, dus rook doorslikken en dan door je neus. geloof me dat is veel fijner!
genoeginfo

Je word er alleen stoned/high van als je er wiet of hasj bij doet.

hier een foto :

http://www.shisha-world.com/cosmoshop/pix/a/n/1487-1181131447.jpg

Ow oke :grinning: dankje. haha ik las namelijk ergens dat je er high van word niet dat ze er even bij zetten dat er dan wiet bij moet xd hihi maarja ze zeggen dat je er rustig van word?

wel gezellig hoor :slightly_smiling_face:

ooeeh je moet appeltabak proberen <3 is echt heerlijk en de geur is nogal subtiel dus je ruikt het niet aan je kleren. en je wordt er niet high van. ik heb het al paar keer gedaan en niet verslaafd dus mja :stuck_out_tongue: tip: niet inhaleren >< (hoort niet bij waterpijpen (is dit een werkwoord?))

nou, ik heb t ook wel eens gedaan, ook al had ik gezegd dat ik nooit zou roken. iig, het is volgens wikipedia eigenlijk even schadelijk als sigaretten, maar 1 keer kan geen kwaad, raak je ook niet verslaafd van. en je wordt er op zich wel rustig van, maar niet high ofzo ;p en je gaat niet naar rook stinken hoor, ik vind het zelf lekker ruiken - als je er appeltabak of ander fruit in doet. vrienden van mij hadden eerst chocolademint-smaak en dat stonk dus wel (:

als je heel snel en heel diep achterelkaar gaat inhaleren dan kan je wel duizelig en beetje stoned er van worden alleen dan moet je dat wel heel lang achter elkaar doen

Je krijgt er alleen last van als je wiskey en wiet gebruikt maar voor de rest niet