Waterpijp

2 dagen terug ging ik met 4 vriendinnen naar een Turkse soort van bar. We wouden dus waterpijp enzo doen. So we did it. Gewoon met een normale smaak. Appel volgens mij.
Mijn ma zegt dat waterpijp word gezien als drugs en vele vrienden zeggen dat ook,maar HALLO appel is toch geen drugs XD?! Of doen ze iets in dat water van het waterpijp waardoor het tóch wel als drugs gezien word? Mijn ma doet er zó moeilijk over ¬¬.

hahaha
ik heb een waterpijp thuis
doe ik wel eens met mn broer, en het zijn geen drugs nee XD

hoe komt je moeder daarnou weer bij?
Misschien denkt ze dat omdat mensen het ook met wiet en hasj roken?

een waterpijp is te vergelijken met roken.
Alleen zit er voor zover ik weet geen nicotine in en volgens mij ook geen teer.
Je raakt er dus minder snel verslaafd aan.
Dat appel wat je proefde is gewoon de smaak die de waterpijp had.
Je kan het allemaal verschillende smaken geven

Je mams weet vast niet beter dan waterpijp=wiet.

Ja en omdat het te vergelijken is met roken vind mijn ma het slecht XD.
Sommige mensen kunnen zó ouderwets zijn,maar op wikipedia staat wel dat het schadelijker is dan normaal roken ?

Volgens Wiki is het ‘gewoon’ zoals roken, wat natuurlijk ook al hartstikke slecht is, maar het ligt er idd een beetje aan wat je er in gooit/laat gooien want het KAN ook met drugs.

Je gebruikt tabak (met een smaakje) bij het waterpijpen. Dus het is vrijwel hetzelfde als roken, en even schadelijk (of zelfs schadelijker).

maar wel leuker n_n

Klopt, waterpijpen zijn niet verslavend, maar wel veel slechter

OT: nee, er zit geen drugs in:’)

this geen drugs, maar wel tabak met een lekker geurtje/smaakje.
In Engeland heb je van die tentjes waar je dat kan doen, dan doen ze er stiekem drugs in, dan word je HIGH! :expressionless:

haha, ik kwam een keer thuis; zeg ik doodleuk tegen me moeder
‘mam ik heb waterpijp gedaan’
zij zo helemaal flippen x’D ‘WAT? WATERPIJP?’
zij dacht dus ook dathet drugs waren :’)
blijkbaar was het vroeger wel zo, dat het echte drugs waren, maar tegenwoordig echt ni meer :grinning:
Je kan er wel hasj of wiet (of weetikveel?) indoen, maar meestal is het gewone tabak :slightly_smiling_face:

nee zekker geen drugs maar je bent wel aan het roke

ik had dr eerst zelf een maar die had me moeder weggooit omdat ze boos was omdat dr een brandgat zat in dr grond

haha je kan er hasj in proppen maar meestal is het gewoon met smaakjestabak :wink:
waarschijnlijk denkt je moeder aan drugs door die hippies vroeger op festivals haha of omdat er in shops altijd waterpijpen staan.

Ik was op vakantie naar Turkije (Alanya).
En m’n vader wilde dat graag een keer proberen.
Nou, ik probeerde het toen ook, alleen eerlijk gezegd vond ik er geen bal aan, ik vond het smaakje ook niet echt ‘lekker’.
Bah, nee dankje, 1e en laatste keer!
En ik vond het verder ook een beetje levenloos, aan dat ding lopen zuigen voor een ‘lekker’ smaakje, en dat weer uitblazen, terwijl ik het niet eens lekker vond. joepie xD

En verder is het geen drugs.
Ik heb net gekeken op wikipedia, en het ligt ook aan de tabak.
Gebruik jij normale tabak en een smaakje dan is het schadelijk door de stoffen, maar alleen zo’n smaakje is minder schadelijk (zeiden ze ook in Turkije, en die mensen daar weten dat echt wel).

Je hebt wel mensen (die ik ken ook) die het met wiet doen, maar dat vind ik niet echt boeiend, sowieso vind ik een waterpijp niet boeiend. xD

Waterpijpen is geen drug, tenzij je dr drugs in doet. Waterpijpen kan je doen indd met fruittabak zoals je zei (doe ik ook wel eens) Het is alleen wel slechter dan sigaretten roken, omdat zown waterpijp ong. een uur aan staat, reken maar uit hoeveel plakjes dat is… (je kan het kooltje ook gwn uitmaken wnnr je geen zin meer heb)

Waterpijp is idd geen drug behalve als je er gewoon zelf wiet of hasj of weet ik veel wat in doet.

Maar als je er gewoon fruittabak in doet is het gewoon lekker smaakje en ook veel minder slecht dan roken want het is een hele lichte rook (door t water enzo :slightly_smiling_face:)

[nohtml][b][message=4022441,noline]Boanna schreef op 18 August 2009 @ 13:51[/message]:[/b] Waterpijp is idd geen drug behalve als je er gewoon zelf wiet of hasj of weet ik veel wat in doet.

Maar als je er gewoon fruittabak in doet is het gewoon lekker smaakje en ook veel minder slecht dan roken want het is een hele lichte rook (door t water enzo :slightly_smiling_face:)[/nohtml]

precies!

Wat is er dan zo leuk aan? [hoor altijd een paar vrienden van mer erover]

Wat is er dan zo leuk aan? [hoor altijd een paar vrienden van mer erover]

Ik vind het verder niet geweldig leuk ofzo :stuck_out_tongue:
Gewoon grappig om een keertje te doen… maar niet heel byzonder