Waterpijp tabak

Heey, :grinning:

ik heb aardig wat ervaring met waterpijp. Maar helaas niet met alle verschillende smaken. Ik rook altijd, of 2 appels, of 3 kwart druiven en 1 kwart mint smaak. Nou vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met de smaak mint. Want als ik druiven en mint ga mixen, dan proef ik de mintsmaak heel erg. Het is gewoon een heel scherp smaakje. Nou wil ik morgen gaan roken, maar al mijn tabak behalve mint is op. Weet iemand of mint alleen lekker is om te roken. Want zodra het te scherp wordt, dan is het onrookbaar voor mij aangezien ik nog weleens gevoelig kan zijn voor rook en ik dan erge last van me keel kan krijgen. :slightly_smiling_face:

xx.

Ik zit trouwens niet op reacties te wachten dat roken slecht voor je is als je 15 bent, of dat het dom is om te roken als je weet dat je last van je keel kan krijgen. Dit is mijn eigen keuze en bovendien doe ik het alleen met lekker weer, wat zeer zeldzaam is hier in Nederland. :slightly_smiling_face:

De allereerste keer dat ik een waterpijp gerookt heb, was het met muntsmaak en 't was best…fijn? Aleja, voor mij eerder wat neutraal. (Ok, eigenlijk weet ik het niet meer zo goed, al te lang geleden. Maar ik weet wel dat het niet slecht was) Hé, ik heb er nog nooit aan gedacht om tabak te mengen! :grinning:

Niets zo leuk als op een zonnige dag waterpijpen met vrienden. Pas wel op dat je niet in de vlakke zon blijft zitten want in combinatie met waterpijpen kan dat slecht uitvallen. Veel plezier morgen!

Ah mooi om te horen dat het iig niet slecht was haha. Morgen valt er namelijk geen tabak in de winkels te halen. (Zondaggg) Dankjewel. :grinning:
haha omg. btw zeg nooit waterpijpen vooral niet als je waterpijp aan het roken bent. dat komt zó verkeerd over. water-pijpen. ja. :G

Misschien een domme vraag, maar in wat voor soort winkel verkopen ze waterpijpen? :flushed:

In Turkse winkels verkopen ze waterpijpen. Ben er in een heleboel geweest in Nederland en Duitsland en ze verkopen ze overal wel. :slightly_smiling_face:

Bij de primera hier verkopen ze ze ook! Maar lang niet bij alle dus hoor! In winkels waar ze ook tabak verkopen (geen supermarkt ofzo hoor haha) hebben ze soms ook waterpijpen.
OT: Geen ervaring mee haha

Kan niet slecht zijn, toch? Anders verkochten ze het niet apart.

Hoe duur is een waterpijp ongeveer, en hoe duur zijn de smaakjes die je erbij kunt kopen? Moet je trouwens een bepaalde leeftijd hebben om een waterpijp te kopen?

Je zou meloen is moeten proberen! Is echt een aanrader:)!

Een 2 maanden te late reactie, sorry, maar beter te laat dan niet. :’)

Een mini-waterpijp kun je vanaf 5 of 10 euro kopen en dat loopt op tot 200 euro. Waterpijpstabak kost 6,25. En een waterpijp kopen mag vgm alle leeftijden, weet het niet zeker. Tabak moet je wel 16 voor zijn.

Waarom probeer je het niet gewoon uit? En ga je in je eentje roken dan?
Anyway, ik vind het altijd héél vies ruiken, maar toen mijn vrienden iets van perzik/nectarine-tabak gingen roken vond ik dat wel lekker ruiken :’)

OH lol ik zag niet dat dit topic al zo oud is, excuses :’)