waterpijp roken - pijn

heee,

ik was gister met een paar vriendinnen waterpijp aan het roken. in het begin hadden we nergens last van, maar later kregen we allemaal een scherpe brandende pijn in onze keel als wij inhaleerden. hoe kan dit? of wat hebben we fout gedaan? of is dit normaal?

waterpijp moet je niet over je longen inhaleren.

oooooow, dat verklaart het xd

maar weet je ook hoe je kan zorgen dat je meer rook krijgt? ik vind dat mijn ding te weinig rookt, heb al ijsklontjes en melk geprobeerd

Je moet de rook gewoon uitblazen, niet inhaleren. Hoe je meer rook krijgt weet ik niet.

Ik denk dat het best wel slecht is voor je gezondheid dat je die rook hebt geinhaleerd.

Het zou kunnen dat het luchtgat te groot is en dat er daardoor weinig rook uitkomt. Dan moet je dat een beetje dicht maken.

oh wij inhaleren wel gewoon. maar de vrienden waarmee ik dat altijd doe roken ook normale sigaretten, en ik ook, dus we zijn er iets meer aan gewend denk ik. ik weet niet wat je fout doet

en meer rook krijg je ehm… ik heb daar ook altijd problemen mee maar een van mijn vrienden kan hem heel goed klaar maken en dan gaat het heel goed. je moet misschien even youtuben! en het kooltje altijd met de holle kant naar beneden leggen hihi

Over je longen inhaleren is echt super slecht. Een uur waterpijp inhaleren staat gelijk aan gemiddeld 300 sigaretten!

Ik inhaleer ook gewoon over mijn longen, anders vindt ik er niets aan.

nou CiCiM ik loop ook niet een uur aan een stuk door aan die waterpijp te lurken x]

misschien rookten jullie kooltje?

En daarom is het handig iemand erbij te hebben die er verstand van heeft xD Anders krijg je dit.

Tussendoor moet je (genoeg) drinken, dat krijg je een stuk minder tot geen pijn aan je keel. :slightly_smiling_face:

klopt maar al zit je er maar een kwartier eraan te lurken is het alsnog tabak gelijk aan 75 sigaretten wat je in dat kwartiertje over je longen gaat… Het is gewoon zonde van je lichaam als je het mij vraagt.
Ik verbied het ook niemand wil gewoon informeren hoe slecht het is, omdat vele dat niet beseffen…

Je moet soms dat as van het kooltje afhalen, daarom krijg je die brandende pijn. en voor meer rook moet je of misschien meer gaatjes in het aluminium folie maken.

Kan zijn dat je het kooltje aan het roken was, dan gaat ie meestal roken in plaats van gloeien. Bij mij is het af en toe ook pijnlijk in mn keel maar dat is dan meestal meteen weer weg…?