Waterige afscheiding???

Ik heb even een ander account aangemaakt omdat ik dit een beetje gênant vind om over te praten.

Nou
Ik was gewoon op mijn laptop en ineens merk ik dat mijn broek helemaal nat is. Alsof ik in mijn broek heb geplast.
In ieder geval kwam het niet daar vandaan maar het kwam uit de plek van mijn afscheiding. Ook toen ik ging lopen leek het gewoon alsof ik aan het plassen was, zo nat was mijn broek geworden. :cold_sweat:

Weet iemand wat dit kan zijn? Want ik vind dit heel vaag en ik snap er niks van.

Het leek trouwens ook niet eens op afscheiding want het was heel erg waterig zoals ik al zei en normaal is afscheiding nooit zoveel dat heel mijn broek er nat van word. Ik heb ook niet in mijn broek geplast want ik voelde niks en het kwam niet daar vandaan.

Iemand?

Geen idee! Je kan altijd even langs de huisarts, misschien wel verstandig aangezien dit soort dingen voor iedereen anders zijn. Ik heb van m’n moeder geleerd dat als er ook maar iets anders is dan normaal, je beter even langs de dokter kan gaan. Better safe than sorry

Ja ik ga het wel even eerst aankijken. Als het morgen nog niet weg is ga ik wel. Ik wou alleen weten of meiden het hier enigszins herkennen.