Waterfotoshoot

Hallo,

Na een lange lange tijd, niet meer gefotografeerd te hebben, gisteren met het veel te warme weer mijn canon er weer even bijgepakt. Mijn buurmeisje wou zwemmen, ik ook wel, dus achter bij ons in de tuin de sloot ingedoken (inclusief camera, zonder bescherming, oeps) en foto’s gemaakt. Ze vond de sloot wel wat eng, want ze was bang voor de vissen. Dus helaas niet in de schaduw foto’s kunnen schieten. Ze had gewoon een bikini aan.

materiaal: Canon 1100d - 50 mm f/1.8.
Het meisje is net 13 jaar oud. Ikzelf ben eergisteren 17 jaar oud geworden.

groetjes !

Ik vind 1 en 2 echt prachtig! 3 vind ik ook héél mooi, net zoals 4. Ik vind het wel jammer dat je haar beugel ziet bij 4.

Waar bewerk je mee als ik vragen mag? Heel mooi!

Hele mooie foto’s wauw! Mooi meisje ook zeker vel potentie als model.
Jij als fotograaf ook zeker!

De eerste is echt heel mooi!

Mooie foto’s! Ben alleen niet erg fan van de afsnijding van 1,2 en 4 maar dat is ook persoonlijke smaak natuurlijk.

Ik vind 1 echt ontzettend prachtig! 2 is ook erg mooi! 3 en 4 vind ik wat minder maar die zijn ook mooi hoor.

Hoe heb je de belichting gedaan? En inderdaad zoals al gezegd is, heeft zij veel potentie om model te worden!

Wauw! Ik vind ze allemaal mooi maar de eerste blijft mijn aandacht trekken! En wat een mooi meisje zeg! Prachtig, echt.

Mooie foto’s zeg!

Vooral de 3e vind ik mooi. Idd wel jammer dat je haar beugel ziet bij de 4e

Wauw wat een mooie foto’s! Ik vind ze allemaal wel wat hebben!

Bij 2 had ik alleen het onderste stukje bikini ook nog weggesneden, en lekker tegendraads vind ik de beugel op foto 4 juist helemaal niet erg maar wat toevoegen aan de foto!

Hey! Iedereen bedankt voor de reacties!

@Kim, het afsnijden van de bikini heb ik express niet gedaan, omdat het anders lijkt alsof ze naakt is wat ik absoluut niet wil hebben als je me begrijpt.

Hm oke! Maar je hebt in de laatste twee foto’s ook geen bikini erop staan :wink: :stuck_out_tongue:

Maar dan zou ik het rode printje wegphotoshoppen, dat leidt een klein beetje af van een prachtige foto! Prachtige meid ook trouwens!

Wauw. Vooral 1&2 zijn prachtig!
Zonde dat je een lange tijd niet meer gefotografeerd hebt.

Dankje :slightly_smiling_face:

Maar hoe heb je de belichting nou gedaan? :flushed:

De eerste 3 vind ik echt heel mooi!

Hele mooie foto’s!

Dankjewel!

@Nikkk; ik heb met natuurlijk licht belicht. De zon stond vrij fel aan de zon. En het model wou perse niet in de schaduw van de sloot staan (geen idee waarom, maar goed, als ze dat echt niet wou; dan niet, gevolg; minder mooie foto’s) Dat is iets waar ik wel heel erg van baalde, maar ja.

Ik vind de eerste foto het mooist, het model lijkt net een bos elf of bosnimf oid, prachtig!

1 is mijn favoriet :upside_down_face: