Waterdichte telefoonhoes voor fotos onder water?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een hoes die je om je telefoon kunt doen, zodat je foto’s/filmpjes onder water kunt maken. lijkt me supervet! Er zijn er veel te vinden op internet, maar mijn vraag is of iemand een aanrader heeft? en betaalbaar?

Alvast bedankt! :wink:

Xenos heeft die dingen ook wel toch? Action ook, maar die vertrouw ik niet zo :cold_sweat:

Een vriend van mij heeft een keer op DealExtreme zoiets besteld (zag er hetzelfde uit als die van Action), werkte prima! Al vertrouw ik persoonlijk die van Action niet zo, vind het toch eng om een telefoon van 500 euro onder water te houden in een hoesje van 3 euro :’)

http://www.twenga.nl/waterdichte-hoes.html

Google kun je ook een hoop vinden btw :slight_smile:

upje

Toevallig heb ik er vandaag een gezienbij de Hema voor €15 euro. Het is een hardcase achtig hoesje en er zit ook een touwtje voor om je nek bij.
Een aantal weken geleden heb ik er ook eentje voor €3 gezien bij de V&D bij de gadget-afdeling. (Je weet wel van die grappige dingetjes op van die gekleurde blokken in allerlei thema’s en dan moet je bij het thema jongens/schieten/army-stijl zoeken)

Hopelijk heb je hier iets aan!

Ik vertrouw dat ook echt niet :’)

Die bij de Hema heb ik op internet opgezocht, en daar stond dit bij

‘’ Waterdichte telefoonhoes voor o.a. iPhone 3 en 4. Om bijvoorbeeld onder water filmpjes te maken. (Met deze hoes kunnen geen foto’s onderwater gemaakt worden.) meer informatie:

100% waterdicht tot 6 meter diep[/li]

• [size=13px]100% stofdicht

• binnenmaat: 117 x 64,8 x 12,5 mm

• iPhone: 3(GS)/4/4S/iTouch

• Blackberry: Curve 9300/3G9330/8520/8980/Bold9780/Pearl 3G9105

• HTC: HD mini/Legend/Magic Smart/Tattoo/HD

• Nokia: 5530/X5/LEG GX500

D
    [font=Verdana]

Dit kan je beter even in het ik-zoek-topic bij Verkoop vragen.