Water met citroen

Ik zie heel vaak dat mensen water nemen met schijfjes citroen erin. Ik vroeg me af, of je ook van dat klaargemaakte citroensap uit de winkel in de gele verpakking, in het water kan doen en dat dat hetzelfde doet? Of is dat niet goed voor je?

Je weet wel dat dat tering vies is he?

Maar in principe kan dat ook inderdaad. Mensen kiezen liever voor citroen omdat dat verser is.

En minder ranzig

Als er op de verpakking staat dat er gewoon alleen maar natuurlijke citroen in zit maakt het niet zoveel uit qua vitaminen denk ik. Echte citroen lijkt mij wel lekkerder.

Nee doe maar niet…

Is een beetje hetzelfde idee dat als je zegt dat je ‘clean’ wilt eten en dan maaltijdsalades van de AH gaat eten o.o

Niet aan te raden, meestal hangt er een waslijst aan toegevoegde E-nummers aan dat soort flesjes. Wel aan te raden is om een halve biologische citroen/limoen een avond van te voren uit te knijpen in een flesje (500 à 750 ml water) en de ochtend daarna op nuchtere maag op te drinken, erg goed voor je spijsvertering en je krijgt er meteen een energieboost van! :upside_down_face:

haha inderdaad.