Water marble nails

hallo ik had op youtube gezien dat je iets van water marble nails hebt.
maar ik had dat dus geprobeert maar mijn nagelak die spreidde niet uit in het water.
wat doe ik dan verkeerd?
hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=F1k1M9b6GMI

x

Ik zou het niet weten, als hij naar de bodem zakt heb je een te grote druppel genomen, en verder…tja, misschien andere nagellak proberen?
Succes!

het is heel moeilijk,
ik heb het ook wel eens gedaan.
de nagellak van de etos spreid heel goed.
en je moet echt heeeeeeeel voorzichtig de druppels laten vallen…

succes ermee!

De meeste werken met lauw water… Dat werkt volgens mij ook het beste :slight_smile:

ligt ook aan de soort nagellak… volgens mij
bij mij werkt het bijvoorbeeld beter met nagellak van catrice
dan nagellak van essence

De ‘Oh So Lague’-lakjes van Bourjois zijn daar echt heel goed voor!

wat heeft ze vies lange nagels:’-)

Probeer het met dunne nagellakjes en laat maar één klein drupje per keer vallen!

Dat had ik ook de hele tijd toen ik het probeerde, of het droogde bij mij te snel op zodat je er niet nog een druppel in kon doen. Maar het lukt het beste als je nagellak van een duur merk neemt en geen quick dry nagellak.

Ik probeerde het ook maar het lukte ook niet ik gebruikte de nagelak van essence en die doet het heel slecht. Andere lukte juist wel dus je moet gewoon even kijken of andere nagelak het wel doet :grinning:

etos nagellak doet het super goed wel alles vlot achter mekaar doen anders droogt het op

Met nagellak van OPI lukt het ook!

Bij mij lukt het niet :’)

Ehhh een vriendin van mij had het ook, heel mooi. Die gebruikt gewoon hele normale nagellak volgens mij. Alleen haar halve potje nagellak was op toen ze al haar nagels had gedaan. Terwijl hij eerst nog vol was…

Heb het ook geprobeerd, maar lukte niet. Met verschillende merken nagellak. Het bleef bij mij gewoon zo’n klein drupje, werd niet groter.

Temperatuur van je water… moet op kamertemp. zijn. Grootte van je druppels is belangrijk.
Ik had het een keer in een plastic bekertje gedaan en liet grote druppels vallen… tja, die branden als het ware door het plastic van het bekerje… alles zat onder!