Hey meiden, ik ben echt op zoek naar serieus advies.
Ik heb het hele internet al afgezocht maar ik kan niks nuttigs vinden, dus ik dacht ik vraag het jullie even. Ik ben dit weekend gaan zwemmen en heb toen water in mijn oor gekregen, erg vervelend maar ik ging er van uit dat het er wel weer uit zo lopen. Niet dus. Het zit er nu al een hele tijd in en ik heb nu dus ook echt hele erge pijn aan dit oor gekregen. Elke beweging met mijn mond/kaak en elke aanraking doet enorm veel zeer. Ik heb al een hoop ‘trucjes’ van internet uitgeprobeerd wat het water eruit zou moeten laten komen, maar geen van allen werkt. Het water blijft zitten en de pijn neemt alleen maar toe. Sinds vandaag heb ik dus ook een vreemd bonzend geluid in mijn oor, het klinkt zeg maar als het ritme van mijn hart. Ik kan wel door de grond zakken en het begint mij ook flink te irriteren nu. Ook hoor ik echt amper iets met dit oor en daardoor versta ik mensen heel slecht, wat ook vervelend gaat worden op mijn werk deze week…
Is er iemand die dit herkent of mij wat goed advies kan geven? Dat zou erg fijn zijn!
Alvast heel erg bedankt.