water drinken na uitgaan

Dan zou ik vaak bijna dood moeten zijn terwel ik me er alleen maar beter door voel, wat een gezeik. Als je jong en gezond ben dan is dat hartstikke goed te doen.

Teveel water ongezond, hmmmmm dat is echt onlogisch

^ Het is toch echt zo.

Als we in liters praten dan he.

Da’s een liter water achter mekaar opdrinken. Da’s best veel. Weet je wat helpt tegen een kater. Een lekker gebakken eitje bij de boterham.

Ja of een glas karnemelk drinken en dan even gaan liggen.

Gheh, ik heb nooit een kater, maar voor de mensen die er wel last van hebben: je moet banaan eten als je kater hebt, zit veel magnesium in waardoor je bloedvaten zich kunnen ontspannen, waardoor je minder last hebt van hoofdpijn.

Dan doe je dat toch lekker, moet je later niet zeuren als 't wel een keer gebeurd of je een nieuwe lever nodig hebt.

Nou op de manier waarop jij het doen helpt niet. Water helpt niet echt tegen een kater, het neutraliseert wel de alcohol in je lichaam maar het is niet zo dat als je veel water drinkt na het uitgaan je geen kater krijgt. Het remt wel een beetje dat je dronken word, maar het is natuurlijk geen betrouwbaar middel tegen dronkenschap.

Alcohol onttrekt vocht uit je lichaam. Door dit aan te vullen met water voordat je gaat slapen kan je hoofdpijn voorkomen de volgende ochtend… :wink:

5 glazen water na het stappen, kan ik niet ongezond noemen.

iie wist niet dat je van water dood kon gaan :expressionless: maargoed, een glas melk drinken na het uitgaan moet goed helpen.

Pff een glas melk als ik dronken ben gaat echt nooit goed xD Dan moet ik echt kotsen haha.

Volgens mij heb ik mijn biologieleraar ooit leraar zeggen dat je het beste snachts evenveel glazen water kan drinken als glazen alcohol die je hebt gehad…
Maar ik zou niet zoveel water dat je je er niet goed meer door voelt hoor, dat klinkt niet zo gezond namelijk.

als je dronken bent, en je drinkt water, dan moet je meestal kotsen.
Gelukkig neutraliseert water wel, dus ik zou niet weten wat er slecht zou zijn, aan dingen die neutraliseren ;p

Bruistabletje en een glas water naast je bed zetten dat werkt het beste, of een imyprofen(soort roze paracetamol) ik werd zelfs in Blanes wakker als een roosje na slechts 3 uur slaap

-

Ik weet wel dat kou HEEL slecht is als je dronken bent. Dan raakt het je alleen maar harder. Dus iig geen ijskoud water drinken :stuck_out_tongue:
En ja, er bestaat zoiets als watervergiftiging. Maar dan praten we over liters.

moet je niet ontzettend vaak plassen als je zoveel water drinkt voordat je naar bed gaat?

ik drink altijd 2 glazen water na het uitgaan en dat werkt ook 9v/d 10 keer. Dus volgens mij is zoveel water niet echt nodig. En teveel water is idd slecht voor je, maar dan praat je echt over grote hoeveelheden.

Teveel is nooit goed.
Dus teveel water ook niet. Je bloedcellen nemen namelijk dat water op, deze zwellen dus steeds meer op, totdat dit niet meer gaat. Dan knappen ze dus kapot. En dan ga je dood. Maar vijf glaasjes water is wel gezond denk ik hoor. Probeer het wel zoveel mogelijk over de avond te verdelen.

Ik denk dat water drinken niet eens helpt tegen een kater? Dat water gaat niet tot in je hersenen geraken?