Wat zouden jullie het liefst in de winkel zien liggen.

Heeii meiden :slightly_smiling_face:

mijn moeder begint een kleding zaak en hij komt ook online.
ik doe inkopen voor meiden uit mijn leeftijdscategorie 13 t/m 17
en ik heb wel gevoel voor mode maar ik moet natuurlijk verschillende stijlen kunnen inkopen en ik ga al snel mijn eigen stijl doen. Daarom wou ik vragen wat jullie leuk vinden. gewoon wat artikelen plaatsen dan krijg ik verschillende beelden van wat ik moet inkopen :grinning:
Dus wat zouden jullie graag in een winkel zien hangen:D
sieraden/tassen/jassen/schoenen alles welkom :grinning:

xxxx

omhoooogg

omhoooogg

Gaat ze merken inkopen of ‘merkloze’ dingen?

dingen waarbij je geen lopend reclamebord wordt, dus niet het merk groot voorop de borst.

Overknees, kanten jurkjes.

-

precies ^ niet zoiets schreeuwerigs

goedkope high heels :3

nee ehm… idd kanten jurkjes zijn leuk. verschillende soorten panty’s ofzo?
sorry ik heb echt geen idee.

Hmm… ik houd wel van dingen met kant eraan, hoewel, ook weer niet teveel want dan is het gelijk zo overdressed (x. Verder lange wollige vesten, sjaals (van die ronde, dus aan 1 stuk), langemouwen t-shirts in nude tinten (dus lichtbruin, donkerbruin, beige, huidskleur), tassen van mooie (nep)suede of iig van een zacht stofje, nepbont vind ik ook heel leuk als het subtiel in een kledingstuk is verwerkt. Verder nog gewoon skinnyjeans, liefst donkerblauw. :grinning:

O trouwens, jassen: classy en in simpele kleuren. Grijs, zwart, donkerblauw. Ik hou van het trenchcoat-model<3

Beetje vrouwelijke kleren… Vind blazers, hakken (met plateau), jurkjes, taillerokjes e.d. altijd wel leuk:) en dan in rustige/zachte kleuren

Mijn voorkeur gaat uit naar kleding die strak ( en klein? ) valt en betaalbaar is. Blazers, vestjes, jurkjes, tops.

Pastelkleuren vind ik ook vaak mooi :3

Zwarte enkellaarsjes, blauwe en rode pumps :slightly_smiling_face:
Blazers, jurkjes, rokjes, jasjes…
Paars, rood, zwart, glitter…

oow egt bedankt voor de reacties :grinning:

skinny jeans in verschillende kleuren

ik zou nu winter kleding gaan verkopen en kerstkleding, jurkjes glitters etc.
verder;
skinny’s, blazers (meerdere kleuren), verschillende kleuren basic hemdjes, oversized truien, enkellaarsjes, circle scarfs, shirts met leuke prints, aztec prints, winter jurkjes, mooie maillots/leggings/panty’s en nog veel meer leuke dingen!
maar niet te dure dingen, leuk maar goedkoop!

Is dit een leuk iets:

http://www.causewaymall.com/shop/images/T-3564.2.jpg

http://www.causewaymall.com/shop/images/T-3564.3.jpg

als ik nou dingen plaats die ik heb gevonden zouden jullie dan een mening willen geven :grinning:
meer dan 5 positieve reacties op een product wordt het ingekocht