Wat zouden jullie graag bij essence zien?

Sommige producten vind je alleen maar bij duurdere merken, en wat voor soort producten zou je dan echt goedkoper willen zien?

• Gelliner (KOMT)
  • Crackle nailpolish (KOMT)
  • Holographic Nailpolis (KOMT)
  • Lipstain
  • oogschaduwbasis
  • Redelijke kwaliteit kwasten
  • Huidskleurige oogpotloden

Ik zou liever ook wat goede kwaliteit kwasten zien. Denk aan die voor een minerale powder of voor een blush. :slightly_smiling_face:

Inderdaad, meer kwasten, ik kijk al uit naar de crackle en holographic nagellak, en een lipstand en oogschaduw basis!
Verder nog meer blushes!

ja, meer blushes.

Het zou ook leuk zijn als ze misschien een iets meer volwassen uitsraling krijgen, in plaats van die poppen echte modellen.

Tfoe, pigments! En primers enzo.

Jhaa, huidskleurige oogpotlood wil ik ook zo graag!

Dit is vast een domme vraag, maar wat heb je aan huidskleurig oogpotlood? Is dat om wallen de verbergen oid?

multifunctioneel, bijv kleine onzuiverheden wegwerken etc

een goeie mascara!

HEt is een soort van rozig kleurtje. Dat staat wel mooi op je waterlijn. Dat staat iets minder hard dan een zwart streepje op je waterlijn

LIPSTAIN, oogschaduwbasis en oogschaduwkwasten! En eh, een paar mooie blushes in verschillende tinten lijkt me ook wel wat. En sunkissed oogschaduw!

lipstain, matte felle blush, holographic nail polish en peachy oogpotlood! + goeie foundation.

een mini blush palette lijkt me wel leuk

O, een hele grote pot groene concealer zou ook fijn zijn. :wink:

Er is volgensmij wel zoon concealer stick waar aan een kant groene concealer zit :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, en de oogschaduw mono’s verbeteren.

Werkelijk nog nooit gezien. Zelfs niet bij de grote essence schappen. Ik heb hem wel van gosh gezien, maar dat zijn allemaal van die kleine tubes. Ik bedoel echt een grote pot. :slightly_smiling_face:

Palettes van oogschaduw lijken me ook erg fijn. En dan wel van goede kwaliteit.

Een groene concealer. En dan niet zoals die van Catrice[?] in zo’n ding waar er nog 5 inzitten, waar je dan voor moet betalen terwijl je er maar 1 gaat gebruiken.