wat zouden jullie doen?

Hee!

Er is dus een jongen die ik wel leuk vond. Nu heb ik twee dates met hem gehad, en op de laatste date hebben we gekust (zonder tong). Alleen nu twijfel ik ernstig of ik wel verder wil gaan. Ik denk namelijk niet dat ik toe ben om iets met een jongen te hebben. De jongen zelf vind ik wel leuk, maar ik heb gewoon niet echt zin in al het gedoe er om heen.
Vanmiddag zouden we in de stad even wat gaan drinken, maar ik heb de neiging om hem nu af te sms’en en te zeggen dat er wat tussen is gekomen. Dan kan ik nog even nadenken over wat ik wil ofzo?

Wat zouden jullie in mijn geval doen? Gewoon gaan, of toch even laten rusten?

ken je hem al goed genoeg?
zo niet dan zou ik rust houden om goed over na te denken en als je hem echt leuk vind er voor gaan
zo je kent wel dan zou als nog goed over nadenken bij twijfel zou ik het niet doen

als je nu al twijfelt zou ik het niet doen

Toen ik met mijn “scharrel” begon twijfelde ik ook super erg & had ik er eigenlijk ook geen zin in. Alleen nu ik hem beter heb leren kennen is het echt echt een leuke jongen & wil ik het best ( langzaammm) een kans geven.

Ik zou dus nog even afwachten, voordat je er spijt van gaat krijgen.

Ga met hem iets drinken en vertel hem dat je hem wel leuk vindt maar niet dat gedoe… Als hij echt van je houdt begrijpt hij dat. Succes!

ik kan niet goed over zulk soort dingen praten… dat is het ook een beetje :stuck_out_tongue: en ik ben bang dat hij mij dan wil zoenen, maar ik weet niet of ik dat wel wil en dan wordt het vast heel awkward :stuck_out_tongue: maar goed ik denk dat ik toch dan maar wel ga…

Misschien kun je zeggen dat je hem heel erg aardig (&leuk?) vind, maar dat je het liever rustig aan wilt doen?

Rustig aan doen in ieder geval. Misschien over een weekje of twee weer afspreken om te kijken of je hem wel echt leuk vind. -dat je in die tussentijd kan nadenken zegmaar-