wat zouden jullie doen ?

Ik en mijn vriend zijn een half jaar samen, alleen gaat het de laatste paar dagen niet meer zo goed. We wonen best ver van elkaar, daardoor bellen we veel. Hij heeft gezegd, dat hij minder wilt bellen. Ik begrijp het wel enzo maar vind het natuurlijk niet leuk dus had ik hem dat ook gezegd.

Nu was hij heel de dag bij zijn vrienden enzo, dus ik had hem savonds 2 keer gebeld maar hij pakte niet op, dus ik was bang waarom pakt hij niet op? Ik sms hem; waarom pak je niet op sms maar terug als je dat wel kan. Een uur later belde hij, ik was mijn telefoon vergeten krijg ik gelijk zo een bot smsje. Ik zei; ik weet toch ook niet dat jij je telefoon bent vergeten. & toen ging hij douche en heb ik neits meer van hem gehoord.
Dit was gisteren. Vanaf gister avond kan ik hem niet meer bereiken en is hij niet meer op msn geweest. Als ik hem bel krijg ik meteen zijn voicemail nu ben ik bang dat er wat aan de hand was en weet ik niet wat ik moet doen want vraag me nu heel de tijd af wat er aan de hand kan zijn. vind het gewoon raar dat hij niets meer laat horen. Wat zouden jullie doen in deze situatie ?

geeen reactie?

Uhm nou ik zou naar zn huis bellen daar word savonds vast wel opgenomen en dan even goed met hem praten of anders er naar toe gaan ik weet niet hoe ver weg het is.

naar hem toegaan en er over praten.

ik zou het in het vervolg bij liefde & boys plaatsen…

was ook de bedoeling maar wist niet hoe ikhet moest veranderen

hy wil gewoon wat minder bellen , waarschijnlijk omdat hy rust wil & misschien twijfelt hy wel.
als je nu steeds gaat bellen , irriteerd hy zich alleen maar.

2 en half uur reizen + 40 euro. De avond duurt nog zo lang.

dat weet ik, en we bellen al stuk minder meestal is he van isgoed schatje hou van je doeg xx en hij belde mij zelf als laatste op. & nu staat zn telefoon uit…

Dan probeer je het nu ik weet niet tot hoe laat hij naar school moet en of hij daarna nog weg is en of er overdag daar iemand thuis is die eventueel kan vertellen waar die is of wat er aan de hand is?

hij is om kwart voor 3 uit en dan is die rond half 4denk thuis misschien moet hij werken e dat weet k dus niet.
Ik wil niet graag naar zijn ouders bellen, omdat k hun erniet mee lastig wil vallen want dan weet ik dat zijn ouders mijn vriend gaan ondervragen enzo wat er aan de hand is die moeder vind mij helemaal leuk enzo dusja.

Dat die moeder jou niet leuk vind is dan wel lastig. Dan zou ik hoe moeilijk je het ook vind het even laten rusten en hem niet bellen en dan morgen middag proberen hij neemt nu toch zn telefoon niet op en hoe meer jij nu gaat bellen hoe irritanter hij het vind en dan duurt het nog langer voor die zn telefoon opneemt.

Die moeder vind me wel leuk en dan agat ze aan wouter vragen wat er nu is en krijgt hij dat gezeik weer[ wouter mn vriend] en ik bel zn tel staat uit dus hij weet niet dat ik bel;

Oh sorry ik had heel snel gelezen van niet oepsie! Maar nja ik weet het niet hoor, je wilt er niet heen en niet naar zn huis bellen en zn telefoon staat uit dan zul je toch moeten wachten tot zn telefoon weer aan staat…

laat t gwn even rusten…
hij wil misschien even nadenken over jullie realtie, misschien vindt hij dat er teveel tijd in gaat zitten en wil hij proberen hoe het voelt om minder tijd in jou te steken. er kunnen dan dus 2 dingen gebeuren: hij vindt het chill dat hij niet meer zo met jou bezig hoeft te zijn of hij gaat zich over een paar dagen realiseren dat hij je mist en niet zonder je kan en hij wilje bellen. ik snap best dat t niet chill is om elke dag op een vaste tijd te bellen ofz, je kan beter gwn afspreken: we bellen als we behoefte aan elkaar hebben… indit geval bel jij nu al 10x dus zeg ik: bel niet meer, hij belt wel als hij behoefte aan je heeft en dan kun je hem vragen waarom hij zo raar doet…
suc6. naar hem toe gaan is ook een optie als je daar tijd/geld voor hebt dan weet je meteen hoe het zit maar aan de tel begrijp je elkaar toch nietzo goed dus theeft denkik geen zin. je kunt t niet uit hem trekken zegmaar.

OMG IK BEN DOM, ik kom er net achter via een vriend dat hij stage heeft… en daardoor zn telfoon uitstaat. & we bellen minder omdat we beide meer voor school moeten doen.we bellen niet op vaste tijdstippen maar gewoon als we niet te doen hebben gaat de tel wel is is hij het of ander som ben ik het

Ach dat kan gebeuren, gelukkig maar (:

ooo gelukkigggggg!!
maar je moet er gwn vanuit gaan dat t goed zit dan…
want zoals ik jou verhaal las schoot je hem meteen in de stress,balbla
en meestal is dat nergens voor nodig

een relatie is gebaseerd op vertrouwen en als je hem gwoon niej vertrouwt dan weet k niej of hij de juiste voor je is…

je voelt je nu vast wel heel opgelucht. ben blij voor je xd

en @ Cherina : Het is toch begrijpelijk dat ze zo reageert, ik vind het echt normaal hoor, dat je je zorgen maakt als je vriendje zn mobiel niet opneemt…