Wat zouden jullie doen?

Ik ken nu een jongen 5 weken. We spreken 2x in de week af en gaan dan “film” kijken, maar eigenlijk eindigt dat altijd in zoenen etc. Maar nu heb ik zoiets van eigenlijk is nu nog het enige wat we doen zoenen en ik wil ook praten en gewoon gezellig doen zonder zoenen. Hij heeft bindingsangst. Dat heeft hij zelf verteld en dus vind ik het lastig om over dit soort dingen te praten, want ik wil niet dat ik hem afschrik. Maar nu weet ik niet zo goed wat ik doe. Wat ik weet eigenlijk wel dat dit nergens heen gaat maar het is wel leuk. Alleen nu zeurt iedereen van is het officieel? is hij je vriendje enzo maar daar durf ik dus niet met hem over te praten. Wat zouden jullie doen?

hij heeft bindingsangst en zoent erop los met je ?

of heeft dat er niks mee te maken xD

ga met hem wandelen of ergens buiten zitten, waar jullie niet zo snel worden gestoord… teminsten bij mij gingen we wel gwn praten enzo, ga gwn dingen vragen hoe vind je dit? wat zijn je hobby enz…

goodluck

probeert hij jou uit om te kijken hoe ver hij kan gaan?
nee toch lijkt me niet en die bindingsangst heeft die wel zit hij jou niet te flash

Wil je dat hij je vriendje wordt? Ga er dan voor!
Wil je dat alleen omdat anderen het van je verwachten? Vind jij het zo eigenlijk wel best? Laat het dan zoals het is en maak het niet onnodig moeilijk.

Ik heb namelijk een vriendin die het heerlijk vind om gewoon wat met jongens aan te kloten, maar absoluut niet op zoek is naar een vaste relatie.

ik denk niet dat hij je heel leuk vind dan? Dan zou hij ook wat van je willen weten ipv alleen maar zoenen. Dus het is niet echt een goed teken lijkt me…Die jongen wil wss niks meer van je maar je kan het een keer uitproberen om ergens anders naar toe te gaan en te praten?

Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt, diegene deed alsof hij bindingsangst had zodat hij wel gewoon elke keer met me kon zoenen maar als het te serieus werd haakte hij af. Zoiets moet je niet willen meid, geloof me. Als hij echt totally in love met je is en voor je wil gaan dan doet hij dat! Als je echt gek op hem bent zou ik het niet zo laten. Ik zou eens een goed gesprek met hem erover voeren.

Het is inderdaad maar de vraag of hij bindingsangst heeft en jou niet voor de gek houdt.

Zoek inderdaad goed uit of hij echt bindingsangst heeft!
Vraag het aan zijn vrienden, bekenden , wat dan ook…
Dat is misschien moeilijk, maar het is voor jouw dan wel duidelijk.
Als hij daadwerkelijk bindingsangst heeft, dan moet je ervoor zorgen dat je zijn vertrouwen wint. Probeer niet te snel gedaan, en als hij wil praten luister dan ook.
Als hij geen bindingsangst heeft, dan zou ik er nog extra goed over nadenken of je deze jongen wel wilt.
Succes meid!

Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop idd dat we gwn ff x goed kunnen praten want hij is wel erg leuk :slightly_smiling_face: alleen bij jongens is dat zo lastig, hoe begin je zo’n gesprek?

Los van z’n bindingsangst en dat zoenen lekker is, moet je idd ook een goed gesprek kunnen voeren.
Mijn vriendje wilde ook veel zoenen op de eerste paar dates en ik vond het maar niks. Op een gegeven moment zei ik het gewoon.
Dikke doei voor hem.

Geen film kijken… dat eindigt heel vaak in een zoenpartij. Ga gewoon eens een keer wandelen of iets… of spreek desnoods af met een groepje vrienden! Dan zal hij niet zo snel zoenen en kan je beter praten :slightly_smiling_face:

Succes!