Wat zouden jullie doen?

Oke, ik voel me wel een beetje een spammerd zo haha, maar wat zouden jullie doen?!

Mijn moeder gaat morgen samen met mijn zus & d’r kindje (mijn neefje dus) op vakantie in centerparks. Van maandag tot vrijdag. Eerst was het de bedoeling dat ik mee zou gaan, ook al zag ik er altijd tegen op. Reden: Ontzettend veel ruzies met me zus.
Nu is het afgelopen week zo erg opgelopen dat ik het helemaal met haar heb gehad, dat ik helemaal klaar met d’r ben en op dit moment zal het me weinig doen als ze in het ziekenhuis komt. En ik weet dat als we daar zijn en op elkaars lip hangen, we alleen maar meer ruzies krijgen.
Nu zegt mijn moeder dat ik maar mee moet gaan, dat het wel mee zal vallen want zij is er ook bij, maar ik heb ook veel ruzies met mijn moeder.
Nu heb ik een keuze om wel heen te gaan en waarschijnlijk een week vol ruzies word, of dat ik alleen thuis blijf en lekker als het nog kan kan werken.
Wat zouden jullie doen?

Je kan meegaan en het dan uitpraten?

Ik zou niet meegaan, als je er zo zeker van zijn dat het niet leuk wordt door ruzie’s, kan je beter het beste uit de week halen. Want dan zou het voor niemand leuk zijn, niet voor jou, je moeder of je zus.

:wink:

Ik zou lekker gaan werken.

^
Ik ook.