Wat zouden jullie doen.

Ik ben zelf altijd wel benieuwd,

Wat als je een hele leuke en lieve jongen vindt, maar hij is niet een van de knapste.
Zou je dan met hem nemen of zou je dat niet doen vanwege zn uiterlijk?

[i]never judge a book by it’t cover…

natuurlijk heb je je twijfels als hij meer op een varken lijkt dan een jongen,
maar ik vind innerlijk toch zeker wel belangrijker als het uiterlijk! [/i]

Tuurlijk achteraf draait het toch om het innerlijk en niet om het uiterlijk.
Ook al telt het uiterlijk nu wel beetje mee maar je weet maar nooit misschien is hij wel de jongen waar je mee gaat trouwen en ziet hij er later super goed uit.

Tot op zekere hoogte zou ik me daar niets van aantrekken!
Mijn vriend is ook niet de allerknapste… maar voor mij is hij dat wel! En als je dat gevoel hebt dan is het toch helemaal goed!

Tuurlijk, waarom niet? Het gaat niet alleen maar om uiterlijk (:

Mijn vriendje weegt 2.5x zoveel als ik, maar naja, als je iemand leuk vindt, kijk je daar niet naar!

Neee dat is zo, ik ken ook een super lieve jongen en hij is ook niet een van de knapste maar ontzettend lief voor me.
Ik wou dit topic graag starten omdat vele meiden zeggen ‘’ ik kijk NOOIT op het uiterlijk’’
Maar dan toch niet met die lieve jongen nemen doordat hij niet knap is,…

uiterlijk straalt maar innerlijk bepaald (A)

bepaalt met een t! x]

Wat mensen hierboven al zeggen.

Zolang hij er gewoon verzorgd uit ziet maakt het mij niet uit.

Als er aantrekkingskracht is heb ik daar totaal geen moeite mee.

Ik denk dat het heel hypocriet is als je zegt van: Ik let alleen maar op het innerlijk.
Want dat is gewoon niet zo, het uiterlijk telt ook mee. Als je qua uiterlijk een jongen niet knap kunt vinden en niet mooi, dan kan het nooit iets worden denk ik zelf: aan het begin van een relatie hoor je iemand perfect te vinden. Anders neem je gewoon met diegene uit medelijden, zo van: Ooh hij is niet zo knap dus ik neem wel met hem want hij is wel heeel lief!
Sowieso is dat heel persoonlijk, want jij kan iemand wel geweldig knap vinden terwijl de rest hem zo lelijk als de nacht vindt.

Ik vind een verzorgd uiterlijk belangrijk, maar het is niet dat mijn vriend er moet uit zien als een model hoor.

Knap is maar relatief. Als iemand gewoon er verzorgd uitziet en zijn innerlijk mooi is, maakt het mij niet uit.

Ik zou wel willen dat mijn vriend er verzorgt, en toch een beetje knap uitziet. dat je kan zeggen: ik ben trots op mijn vent. En dat je met trots naast hem loopt. Het innerlijk moet natuurlijk ook goed zijn.

Maar uiteindelijk bepaal jij zelf of jij hem knap vind, want het is jouw smaak. wat jij knap vind kan een ander weer minder knap vinden.

:grinning:

Ik vind dat het uiteindelijk gaat om het innerlijk.
Natuurlijk is de eerste indruk wel om uiterlijk,
maar ik vind het het belangrijkst dat hij lief is:)

Maar dat is het ook vooral… Zodra je verliefd bent (liefde maakt blind) ga je jongens knap vinden die je nooit knapt had gevonden als je niet verliefd was geweest…