wat zouden jullie doen ?

Hallo allemaal,

ik ben een meisje van 14 jaar.
en ik heb het vorige week met een jongen gedaan en niet veilig.
ik moest allang ongesteld zijn, maar ik ben het nog steeds niet geworden.
heb al paar dagen super veel buikpijn en misselijk en moet best wel vaak overgeven.
de kans is groot dat ik zwanger ben, vriendin denk dat ook.
en nu wil die jongen niks meer met me temaken hebben.

maar nu is de vraag wat zouden jullie doen als je zwanger zou raken op je 14e ?
zou je het weg laten halen of zou je het kindje houden ?
ik vind als je het laat weghalen dat je dan je eige kindje vermoord.

ik zou graag willen weten wat jullie zouden doen.

xx

Je zegt dat de kans dat je zwanger bent heel groot is, maar uit je verhaal maak ik op dat je nog niet eens zeker weet of je überhaupt zwanger bent. Ga nou eerst een testje halen, gebruik die over een weekje ongeveer. Is de test positief, voor de zekerheid naar de dokter om uitsluitsel te geven, dan weet je het pas zeker.

En ga aan de pil.

Okee dankjewel, en ja ik ga sowieso aan de pil

Oke ten eerste gebruik volgende keer de pil of een condoom. En lijkt me stug dat je zwanger bent. Na een week heb je volgens mij nog geen symptomen ervan. Denk dat je eerder misselijk bent omdat je je druk maakt. Ik zou een test doen en mocht die positief zijn zoals hierboven gezegd is naar de huisarts. En mocht het zo zijn moet je het echt zelf weten wat je ermee wilt. De een zou zeggen abortus, weer een ander zou het houden of laten adopteren. Dat is iets wat je zelf moet beslissen.

Ik zou eerst kijken of je uberhaubt zwanger bent d.m.v. een test.

Nou testen dus, en op je 14e moet je het kind niet houden. Je bent te jong en niemand word er gelukkiger van ook het kindje niet. Volgende keer zeker veilig doen !

Dankjewel allemaal,
ja ik ga waarschijnlijk woensdag een test doen.
en ja zeker als er een volgende x komt dan doe ik het zeker veilig !

Test moet wel minimaal twee weken nadat je seks hebt gehad volgens mij! Anders geeft ie sowieso negatief omdat je dan (mocht je zwanger zijn) nog niet genoeg zwangerschapshormoon hebt aangemaakt om zichtbaar te zijn op zo’n test.

Ohw okee, dankjewel dat je dat even zegt :blush:

Je brengt het als een feit terwijl dat toch echt een mening is.

Ik heb he topic niet voor niks gesloten. Er staat in hr vorige topic een link waar je terecht kan