Wat zouden jullie doen?

Oke ik wil even een situatie schetsen en graag van jullie horen hoe jullie zouden reageren:

Je hebt al een tijdje gedate met een jongen en je vind hem wel echt leuk, jullie hebben 1 keer gezoend. Probleem is nu dat de jongen in kwestie laat weten dat hij je toch niet ziet als meer dan een gewone vriendin, omdat hij de vonk mist.
Hier gaat een tijd over en je hebt nog steeds hoop dat hij je nog leuk vind. Op een gegeven moment besef je toch wel dat hij je echt niet als meer ziet dan een vriendin en accepteerd dit. Je laat weten dat je liever vriendschappelijk met hem omgaat dan helemaal niet meer en dit vind hij een goed idee. Jullie spreken nog een keer af als vrienden.
Op een gegeven moment hadden jullie wat afgesproken en stelde je een vriendin aan deze jongen voor. Een paar weken later hoor je dat ze samen gaan sporten. De dag daarna hoor je van je vriendin dat ze heeft gezoend met die jongen.

Hoe zouden jullie hierop reageren? Zouden jullie boos zijn? En op wie?

Ik zou niet boos zijn, hij wilde gewoon vrienden blijven, en vind die vriendin waarschijnlijk wel leuk, ik zou wel aan die vriendin vertellen dat jij ook een keer met hem had gezoend, en dat hij je toen toch niet leuk vond, en nu ik dit zo typ, zou ik misschien toch boos zijn op die jongen.

Ik moest het een paar keer doorlezen tot ik het begreep maar goed.
Ik zou eigenlijk op niemand boos zijn.
Alleen zou ik het vertellen tegen die vriendin dat ik vroeger iets met hem had.
En ik zou ze gewoon laten.

Tuurlijk is dat flink balen! Maar echt boos zou ik niet zijn, nouja dat ligt er aan. In ieder geval niet op die jongen boos zijn, maar als je vriendin wíst dat jij hem nog leuk vond, dan zou ik wel boos op haar zijn eigenlijk. Maar als ze er niks van wist kan je het haar ook niet kwalijk nemen :wink:

Sowieso vind ik dat je niet boos mag zijn op die jongen, hij heeft duidelijk aangegeven dat hij je alleen als vriendin ziet.
Als die vriendin wist hoe het tussen jullie zat en dat jij hem leuk vond is het wel lullig van haar, zo niet doet zij ook niks verkeerd…
Je hebt ze tenslotte zelf aan elkaar voorgesteld :wink:

Ben ik blij om te lezen, want ik ben die jongen (zeg maar :p) Oh en sommeil, waarom zou je dan boos zijn op die jongen?
(Degene die mij leuk vond is nu wel boos op mij namelijk en wil me niet meer zien).

Nou, als ik dat meisje was en had gezoend, en daarna vertelde je dat je me niet leuk vind, nou oke.

Maar als dat later ook bij me vriendin gebeurd zou ik toch gaan denken dat dit nog een keer zou gebeuren en dat je dit soort van expres doet.

Dus dan bedoel je, als de jongen later ook bij je vriendin zegt, ik vind je toch niet leuk genoeg, dan zou je denken dat die jongen het expres doet? Toch?
Wel een puntje, de vriendin begon met zoenen, de jongen had niet als intentie om te gaan zoenen met de vriendin.

En als die jongen zegt: ik was in de war en ben echt nog niet toe aan een relatie, het beangstigd me? Wat zou je reactie dan zijn?

Oh, als die vriendin is begonnen, dan is het anders.

Als die jongen dat dan zou zeggen en ik zou weten dat die vriendin begon dan zou ik niet boos zijn oid.

Ik kan me wel voorstellen dat ik me kut zou voelen, je hebt zelf immers ook met hem gezoend en dan is het altijd apart als die met een vriendjn zoent. Maar je hbt ze wel zelf aan elkaar voorgesteld dus je kunt eigenlijk niet boos worden. Hij is dan ook niet echt ‘van jou’ snapje?

Dan zou ik het een flikkerstreek vinden van die vriendin van jou. Wist ze dat jij hem leuk vond enzo?

Ja die ‘vriendin’ (het is eigenlijk de vriend van de jongen die mij leuk vind, een beetje the other way around dus :wink:) wist dat wel, maar dacht dat alles chill was.

Nu snap ik het niet meer.

Ik ook niet :’)

Ehm Nu even de echte situatie. Waarschijnlijk ben jij ‘de jongen’? Ik ben verward haaha.

Haha ja sorry :stuck_out_tongue: Ik wou even kijken hoe het vanuit jullie oogpunt zou zijn.

Ik ben dus ‘de jongen’ en ‘de vriendin’ is eigenlijk de vriend van degene die mij leuk vond.

Jij hebt met een jongen gezoend dus ?

Of is dat nou weer onzin wat ik zeg.

Huh…? Ik snap het niet met al je ‘hints’ en globaal omschreven verhaal.
Typ gewoon wat er is gebeurd en wat je vraag is :"D

Oke nu het echt echte verhaal dan :wink:

Ik had een tijdje met een jongen gedate, en dus gezoend. Ik voelde er toen helemaal niets meer bij, het was net of ik met mijn broer aan het zoenen was en besloot om eerlijk te zijn en te zeggen dat ik niet meer dan vriendschap wil. Die jongen spreek ik zo nu en dan vriendschappelijk mee af (Hij weet dat het vriendschappelijk is), en zo heeft hij dus een keer een vriend van hem meegenomen die ik via hem dus leerde kennen. Ik had toen gevraagd of die vriend een keer zin had om te sporten. Was heel gezellig, maar toen ging hij mij ineens zoenen, was op dat moment fijn dus ik zoende terug. De volgende dag had die vriend het aan de jongen verteld die mij dus nog steeds leuk vind (maar ik hem niet) en nu is die jongen boos op mij en wil me neit meer zien.