Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Hoi meiden,

Ik heb een tijd terug een post geplaatst over een situatie met mijn ex…We zijn uiteindelijk opnieuw een relatie begonnen. Ik ben heel duidelijke geweest vanaf het begin, dat als hij met meiden afsprak hij het alleen hoefde te laten weten, dus eigenlijk open en eerlijk zijn over alles…
Sinds twee weken is de situatie van happy couple veranderd naar dat ik hem niet mag aanraken en hij helemaal geen interesse heeft in mij. Ik heb geen kerstcadeau gekregen, terwijl hij dat had beloofd. Toen ik erover begon, werd hij gelijk boos en kregen we ruzie.

We zijn afstandelijk naar elkaar… Ik ben erachter gekomen door een afschrift dat hij met iemand is wezen shoppen, 700 euro op die dag heeft uitgegeven (Swarovski, New Look etc) en ik had twee bioscoopkaartjes gevonden in zijn portemonnee (een tijdje terug)… Hij ontkent dat hij het was en dat hij niet is wezen shoppen met iemand.
Ik heb regelmatig zelf voorgesteld om iets leuks te gaan doen of samen te shoppen…Iedere keer zegt hij dat we het dan en dan gaan doen. Vervolgens komt er niets van. Als ik erover begin, wordt hij of boos of negeert hij het helemaal.

Als ik een keer iets voor mezelf koop, zegt hij dat ik duur ben. (ik shop niet veel en ik shop meestal in de sale bij de H&M ofzo)

Ik vind het allemaal bij elkaar te veel om nog te verwerken en vooral sinds hij geheimzinnig doet met zijn mobiel. Dan komt er een berichtje binnen en gaat hij of naar de Wc of gaat hij zo zitten dat ik niets kan zien. Ik mag zijn mobiel niet eens aanraken.
Ook slaat hij mijn handen weg als ik hem bijvoorbeeld wil kietelen of we zoals we vaker deden elkaar plagen en dan “worstelen” zeg maar.

Ik denk eraan om weg te gaan (we wonen samen, maar het gaat dus niet meer goed) Ik voel van zijn kant de liefde niet en ik heb het gevoel dat hij niets voor mij over heeft.

Wat zouden jullie doen? Uitmaken en weggaan of blijven?

Direct wegwezen.

Ik zou het inderdaad uitmaken en weggaan. Het klinkt niet alsof je hier erg gelukkig van wordt.

Dumpen. Je verdient veel beter!

Ik zou ook weggaan, dit klinkt echt niet als een liefdevolle, trouwe relatie. Sterkte!

Heb je het hier met hem over gehad?

Wow. Inderdaad zo snel mogelijk weg wezen. Sterkte gewenst, dit is een uiterst kutte situatie.

@Krullerd.Ja, ik heb het afgelopen zaterdag met hem hierover gehad. Hij werd gelijk boos, terwijl ik rustig aangaf hoe ik me voelde door bepaalde dingen die hij deed, dat ik bepaalde dingen misschien verkeerd zie of me er erg veel van aantrek. En dat ik me verboden voel om hem aan te raken. Dat werd een flinke ruzie helaas. Hij zei dat het maar beter uit kon zijn als het zo doorging. Ik zei dat ik het daarmee eens was.
De volgende ochtend zei hij dat hij niet wilde dat ik wegging. Maar gewoon iedere keer als ik een gesprek wil voeren of een keer voor mezelf opkom, is het gelijk dat het maar beter is dat we niet trouwen of dat we uit elkaar moeten gaan volgens hem. En ik heb het idee dat er meer is, omdat het 1 jaar en 1 maand echt goed ging en ik niet opeens anders gedraag, zoals hij doet.

Het is niet verbeterd sindsdien. Hij werkt iedere dag ‘over’, contact is ook echt veel minder dan normaal gesproken.

Jeetje, naar voor je zeg! Maar zoals iedereen zegt, wegwezen inderdaad.

Weggaan! Volgens mij bedonderd hij je gewoon. Als die al zo geheimzinnig doet over verschillende dingen, en boos wordt als je ergens over begint wat je dwars zit. Dat klopt gewoon niet.

Pff heftig… Het feit dat hij zo boos werd toen je er een normaal gesprek over probeerde te voeren, geeft ook wel echt aan dat hij iets voor je verbergt. Waarschijnlijk probeert hij zo gewoon te zorgen dat je niet verder vraagt.
Ik heb niet echt advies voor je… Ik zou zelf denk ik net zo lang doorgaan tot je iets van een eerlijk antwoord krijgt over wat er nu eigenlijk aan de hand is. Maar dat is puur omdat ik het persoonlijk niet zou kunnen hebben om niet te weten wat nou echt de reden is. Ik begrijp ook wel de reactie van veel meiden hierboven, dat je beter gewoon kunt weg gaan. Misschien is dat verstandiger. Ik weet niet niet. In ieder geval veel sterkte!

gewoon als hij een keer weg is al je spullen pakken en weggaan. dikke doei, wat een eikel.

@ Krullerd, ik heb dat ook, dat ik wil weten wat er is en hoe het zit met die bioscoopkaartjes en het shoppen. Met wie dat was. Meerdere keren naar gevraagd, maar hij blijft ontkennen. Glashard…

Wat een idioot is hij zeg. Dit ruikt gewoon naar vreemdgaan. :l Gaat die niet eens eerlijk toegeven als je om uitleg vraagt.
Een relatie moet van twee kanten komen en er moet vertrouwen zijn en blijkbaar zijn beide weg.
Wat ik in z’n situatie zal doen is dat ik gewoon mijn spullen pak. Al hoewel ik er toch wel achter zou willen komen waarom hij vreemd gaat en met wie.

Ik wil meestal het goede in mensen zien en geef niet vaak het advies dat je weg moet gaan bij iemand en toe moet geven aan ‘vermoedens’ maar dit gaat te ver. Het kan bijna niet anders dan dat hij vreemd gaat en het beste advies wat ik je kan geven is inderdaad; wegwezen!

99% kans dat hij vreemdgaat. Hij doet (naar mijn idee) ontzettend verdacht en ik zou hier zelf doodongelukkig van worden. Ik zou het uitmaken.

Ik zou bluffen!

Zeggen dat je benaderd bent door iemand die alles aan je heeft verteld maar dat je het van hem wil horen. hij zal dan wel boos worden en vragen “van wie dan” maar dan kan je tegen hem zeggen dat hij of nu zelf eerlijk het verhaal kan vertellen of dat je meteen vertrekt. Misschien verlult hij zichzelf wel door te zeggen “er is is niks van waar”. Als hij je laat gaan weet je gelijk hoe hij erover denkt, ik denk dat als je hem op zo’n manier benaderd je echt wel meteen ziet of hij liegt of niet door de schrik van zijn kant. Grote kans dat hij dan zo boos wordt dat hij zich verlult, zo zijn mannen.

Alle bewijzen die je hebt, twee bioscoopkaartjes die niet van jullie twee zijn, een afschrift van 700(!) euro van Swarofski en New look en steeds dat geheimszinnig smsen. Dat klinkt voor mij heel duidelijk dat hij niet eerlijk is tegen jou en misschien, ofja eigenlijk bijna zeker, zich bezig houd met andere meiden. En dan nog, waarom zou die met andere meiden moeten smsen en afspreken als die toch al met jou samen is? Hij zou interesse in jou moeten blijven houden en uit zichzelf iets kopen voor je met kerst. Als hij voor een ander 700 euro kan uitgeven en jou niet eens fatsoenlijk kan uitleggen waar dat van komt, zou ik maken dat ik weg was!