Wat zouden jullie doen in deze situatie? uitmaken?

Ik ga mijn verhaal vertellen, en ik hoop dat jullie het proberen te begrijpen. Hoe zouden jullie deze situatie oplossen?

Ik heb sinds drie á vier maanden geen officiele relatie met een jongen (T). Hij wilt het niet officieel maken, zegt hij, maar hij is wel echt verliefd op mij, en ik ook op hem. Alleen de laatste tijd hebben we veel ruzie, en staat het vaak op het punt van uitgaan. Tussen deze tijd is het al een keer uitgeweest (ook al was het nooit officieel aan:p). Die kleine periode ben ik met een andere jongen (L) naar bed gweest. Hij is eigenlijk veel meer mijn type met de jongen waarmee ik heb. Hij is veel romantischer enzo, maar hij zou nooit een relatie kunnen hebben. Ik ben weg van hem, en probeer niet verliefd te worden op hem. Vooral niet nu het weer ‘aan’ is, met T.

L is nog nooit verliefd geweest, maar sinds vorige week laat hij mij duidelijk maken dat hij klaar is voor een relatie, met MIJ! Ik heb een grote zwakte voor hem, en ik wil niet vreemdgaan, dus ik ontwijk hem een beetje. Maar eigenlijk vind ik hem stiekem leuker dan T.

Ik kan het alleen niet over mijn hart krijgen om het uit te maken met T, want ik hou toch wel van hem.

Zou L echt mij leuk vinden, als eerste meisje in zijn leven? Of zou hij het alleen doen voor de sex?

Wat zouden jullie doen in dit geval? Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen?

Kuss

waarom ga je ook zo snel met die ander naar bed?
daarbij krijg ik het idee dattie het voor de sex doet.
en waarom ga je uberhaupt met hem naar bed als het net ‘uit’ is?
waarom wil hij het niet officieel hebben?
waarom vraag je dit als je zegt dat je het niet over je hart kan krijgen het uit te maken?
think about it.

ik stel maar even vragen ipv. dat ik antwoord ga geven, want je moet het zelf eeuh, ‘uitzoeken’. Klinkt nogal negatief, maar zo is het niet bedoeld :stuck_out_tongue_winking_eye:

goodluck!

Zo te horen klinkt het alsof je L leuker vindt dan T.
Ik zou het uitmaken, want het lijkt net alsof T meer geeft om uitgaan dan om jou, en raar als hij zo ‘verliefd’ is dat hij het niet officieel wilt.
ik zou het met T uitmaken… dan zou ik niet meteen een relatie met L beginnen maar het rustig aan doen (: zodat je er achter kunt komen of hij echt zo lief voor je is, ipv dat het om de sex gaat.
Succes ermee!

Ik zou het ook ‘uitmaken’, denk ik. En dan voor jezelf op een rijtje zetten wie je nou leuk vindt, wat je zoekt in een jongen, wat je belangrijk vindt in een relatie etc.

Hoe kan 't elke keer uitgaan als het niet aan is???

Enfin, zet voor jezelf op een rijtje wat JIJ wilt.
Want nu ga je zowel jezelf als de jongens pleasen en wordt je alleen maar gek.
Liefde is een spel en jij bent je eigen winnaar.
Kortom, doe wat je diep van binnen denkt en volg dat.

Je zegt zelf al, je hebt veel ruzie en het staat op het punt van uitmaken.
Dat is geen goede ‘relatie’ (als je het zo kan noemen) dus ik zou daar even goed over nadenken.
En idd, weet je zeker dat die andere jongen (L) je niet alleen voor de seks wilt??
Dat zou namelijk wel heel makkelijk voor hem zijn dan (sorry maar het is nou eenmaal zo)
Ik zelf zou er goed over nadenken, het eventueel uitmaken en dan rustig (!!!) aan beginnen met L, dus niet meteen bangbang relatie, maar stapje voor stapje =)

uitmaken

Sowieso uitmaken met T, of L je nou wil om de sex, of echt wil, je bent niet eerlijk tegenover T.

uitmaken. Je vindt L leuker en meer je type & waarom heb je nog steeds geen officiële relatie met T? dat vind ik een beetje raar… Ik zou gewoon rustig aan beginnen met L. Dan zie je vanzelf wat hij echt wil & of het alleen voor de seks is of niet. Je moet eerlijk zijn tegenover T en tegenover jezelf.

Op een of andere manier wil T geen relatie. Sommige mensen trekken de conclusie dan dat hij niet van me houdt, maar dat denk ik niet. Ik heb T weleens gevraagd of hij een vaste relatie wil, zijn antwoord was hierop: mij best. Toen zei ik: Het klinkt niet alsof je het echt wil he? Hij: Nee, het slaat ook nergens op, zoiets officieels, want er verandert niks. Alleen alle meisjes weten nu dat ik bezet ben.

Alvast bedankt voor jullie adviezen!

dus T wil geen relatie omdat alle meisjes dan weten dat hij bezet is? :s klinkt dat voor jou dan niet een beetje alsof hij jou maar aanhoudt tot hij wat beters vindt? …

ik zou het uitmaken met T. niet om per se in de armen van L te hollen maar gewoon om even voor jezelf na te gaan wat je wil. als je denkt dat je gelukkig bent met L kan je het nog altijd met hem aanmaken. maar ik vind om eerlijk te zijn beide jongens nogal vreemd klinken.

Exactly.
Je zegt dat je het niet over je hard kan krijgen om het uit te maken, maar je houdt hem hier wel aan het lijntje, das minstens zo lullig. Sowieso, ik blijf het raar vinden als je het niet officieel maakt, blijkbaar zit er voor zijn gevoel ook iets niet goed.

Als je L leuker vind dan T moet je het sowieso uitmaken, ongeacht of L jou wel of niet wil.

Ik vind het behoorlijk raar dat hij geen relatie wil…
Als hij toch echt verliefd op je is, en jij op hem!
Als je iemand nog beter wil leren kennen en nog niet zeker weet of je iemand leuk vind dan snap ik dat het nog niet officieel is… maar zo vind ik het toch wel een beetje raar!

Je vind de andere jongen leuker en meer je type… dus ik zou voor de andere jongen gaan, en niet zomaar weer seks met hem hebben… dan weet je iig of ie het niet alleen voor de seks doet

sowieso uitmaken, het is oneerlijk om bij T te blijven terwijl je een andere jongen leuker vindt.

Zoek een jongen die echt voor jou gaat.
Probleem opgelost.

Even serieus: die jongen die niets officieel wil maken, dumpen.
Bij schoenen gooi je pas je oude schoenen weg als je nieuwe hebt,
bij relaties werkt dat niet zo.

Het is een kut’relatie’, dus maakt niet uit of je een ander leuker vind of niet, gewoon weg ermee.

Ik kan het alleen niet over mijn hart krijgen om het uit te maken met T, want ik hou toch wel van hem.

Waarom ga je dan met een ander naar bed?

Maar goed, eens met yellowlemontree.

Oui, c’est ça

ah wat leuk je hebt een luxe probleem!
doen wat je wilt er zijn nog genoeg andere meisjes voor T jij wilt hem niet echt, dus dat maakt hem ook niet echt gelukkig. Dus ik stel voor lekker naar L dan is iedereen gelukkig! toch…