wat zou jij tegen zo'n telefoonverkoper willen zeggen?

nou de naam zegt t al, wat zou jij willen zeggen tegen zo’n telefoon verkoper? een vriendin van mij vroeg een keer hoe t met m ging, en meestal krijg je hele grappige reacties daaruit, dus ik ben benieuwt naar jullie verhalen:)

hahah dit topic ga ik volgen

Ik heb wel eens gevraagd of hij zijn werk leuk vind. Ik de hele tijd daar over door kletsen en die man probeerde de hele tijd er tussen te komen en dat lukte niet dus toen hing hij op XD

hahaha

mn moeder was een keer zo pissig op die kuttelefoontjes dat ze reageerde met mag ik uw naam ook weten, en waar woont u dan? heeft u zelf een vriendin enz haha

ik ga er altijd op in. en dan uiteindelijk zeggen, nee ik heb toch geen interesse.

Nouja, niet echt grappig, maar zo’n vrouw wilde een keer een pakket aan mij verkopen waarbij je leert mooi layouts voor professionele websites te maken en toen vroeg ze of ik een site had. Toen vertelde ik dat ik een fansite voor een artiest had en toevallig is ze ook fan van hem dus ging ze helemaal enthousiast vragen of ik ook bij zijn laatste concert etc. was en nu heb ik er een enthousiaste lezer bij hehe :grin:

telefoonverkoper? zo eentje die allemaal dingen gaat verkopen via de telefoon of eentje die telefoons verkoopt ;z

hmm, niet echt iets grappigs…

ik zeg wel eens, heeft u een momentje? en dan leg ik de telefoon neer en ga ik weer verder met waar ik mee bezig was.

Soms als ik al hoor dat het zo’n iemand is, hang ik al meteen op :’)

Ik heb dr lang al geen eentje meer gehad. :stuck_out_tongue:

ik hang meestal gelijk weer op. xd
domm. ;p

Hahahaha xD, die is leuk !

De vader van 'n vriendin van mij heeft ook eens zoiets gezegd.
Belt zo’n iemand, vraagt ie zo of ie hem mag informeren over blablablaa.
Zei die vader zo: Nee, dat mag u niet, fijne dag verder. (:
Oke, niet heel grappig ofzo, maar ik vond hem wel geinig. :grimacing:

Ik heb geen interesse, dus bel niet meer, dankjewel.

Telefoonverkoper: Heeft u misschien een minuutje de tijd, meneer?
Mijn vader: Ja hoor (pakt wekkertje erbij)
Telefoonverkoper: blablablabla
Mijn vader: Uw minuutje is voorbij, dahaag.

ze vragen altijd om mn ouders dus dan geef ik mij pa

Ik had eerst ook een vent aan de telefoon, toen ik even bij mijn ouders was. Ik woon op kamers, dus iemand belde en hij een heel verhaal vertellen… dus ik zo, ik weet niet maar je kunt dit beter tegen me ouders zeggen. Dus hij zo… oh, ja maar u weet vast wel of u internet heeft? Dus ik zo… alsof ik dom was… HUH INTERNET? en toen zei die oke, ik bel later wel terug…