Wat zou jij stiekem willen?

Heb zoekfunctie gedaan, kon niks soortgelijks vinden

Goed, topictitel kan heel fout klinken maar dat is het niet. :slightly_smiling_face: (Of wel, als je zelf wilt)

Gisteravond was ik met mijn vriendinnen naar de film geweest en toen we buitenkwamen stonden er van die gasten die ik nogal bedreigend vind overkomen (ben nogal klein, dus dat is al snel, haha xD)
Maargoed, ze deden niks, maar opeens had ik zoiets van: als ze nou wel iets hadden gedaan had ik kunnen zeggen: Rot op of mijn vriendje trapt je in elkaar. Of iets dergelijks. Hij was op dat moment niet in de buurt, maar dat maakt niet uit :slightly_smiling_face:.

Dat wenste ik dus stiekem: dat ik dat tegen ze kon zeggen, of dat mijn vriendje hier al was en mij dan heel stoer ging beschermen ofzo xD

En dat vraag ik ook aan jullie: hebben jullie ook wel eens stiekem (zoiets) gewenst? Ook al is het compleet belachelijk, maakt niet uit. Zet maar neer!

hihi ja dat denk ik ook wel eens ;p. al is híj nog niet m’n vriendje. stel me ook wel eens voor, hoe het zou zijn als we al wel iets hadden, wat we dan deden samen enzo die ‘stomme’ dingen haha ! :flushed:

ik zou hem stiekem willen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik had hem al eens perongeluk gelikt, en toen kwam mijn tong tegen zijn haar dat voor zijn nek stond. Ah, ik had liever zijn nek gehad XD dát beeldde ik me dan in.
entochdenkikdatiknietvanhemhoud
edit: klinkt echt pervers. ‘perongeluk iemand likken’

Ik heb het ooit eens gewenst, leek me wel spannend enzo, dat idee dat je vriendje je beschermt. Maar puntje bij paaltje is het doodeng. Het is me een keer gebeurd, mn vriendje draaide zowat door; je moet niet aan m’n meisje zitten bladiebla.

Het is geen aanrader.

Haha
mijn stiefbroer is zo één.
‘als ik die gast zie, sla ik hem verrot’
Lief, zolang het bij woorden blijft :stuck_out_tongue:

inderdaad.

Ja mijn vriendje zegt ook vaak, als hij ooit nog eens bij jou in de buurt komt, sla ik hem helemaal verrot. Gelukkig zijn het in dit geval woorden en geen daden, maar ergens vind ik het wel lief (:

Ik heb dat eigelijk nooit? Ik ga niet over iets nadenken wat toch niet komt. En als het gebeurd floept het er toch wel uit haha

Het enige wat ik stiekem wil is dat hij aan mij denkt en dat hij weer contact zoekt.
Ik hoop gewoon dat hij nog aan me denkt.

Ja, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het om mee te maken iets heel anders is. Lijkt me niet zo prettig om erbij te moeten staan als ze inderdaad gaan vechten… Dat was bij ons vorig jaar gebeurd.

Een jongen uit onze klas had met een meisje en een jongen uit een andere klas wilde haar ‘hebben’ zegmaar (dit klinkt heel fout, maar ja) en dus ging hij met hem vechten in de aula met de hele school eromheen … echt compleet idioot. Die jongen uit onze klas had overigens verloren (die andere jongen zat een klas lager) en zijn vriendin had hem keihard uitgelachen xD
Op zich is dat best wel zielig maar het was echt een irritant jong dus ik dacht; lekker voor je.

dat hij weer iets van zich laat horen, maar ik weet toch dat ie dat niet doet :’)

ik zou eigenlijk eens die leuke jongen moeten zoenen.

Dat hij zn player-tijden laat voor wat ze zijn, en voor mij kiest.

:roll_eyes: dromen mag hé.

Dattie gewoon altijd bij mij was, puur omdat het zo fijn is om tegen hem aan te liggen.

dat al mn leraren morgen ineens ziek zijn, zodat ik kan uitslapen
eigenlijk klinkt dat best egoïstisch x’d <_<

& dat Hij niet 4 uur lang Brb
is… en dan 2 minuten online, maar andersom? verliefd… :smirk: :smiling_face_with_three_hearts:

Dat ie nu is bij me was en wat meer tijd voor me had in plaats van dat ie steeds de atleet uithangt.

Dat hij wat sneller reageert op smsjes en er geen halve dag over doet om vervolgens 's nachts over wat anders te gaan smsen waardoor ik wakker wordt.
Oh, en dat hij wat punctueler is (maar daar hoort punt 1 eigenlijk ook bij)

Verder issie wel heel leuk :angel:

ik zou hem stiekem wel weer terug willen (L)