Wat zou jij (op dit moment) graag willen?

En dat mag álles zijn.

Laat ik maar beginnen: geld, vakantie, dat ik goede cijfers had, bij mijn vriend zijn.

Dat het begin mei is en ik alvast koffers kan pakken voor mijn baantje in Spanje!

Goede cijfers, een vader, een vriend, naar amerika vertrekken, de school afbranden, ach…wat niet?

Onderweg zijn naar vakantie met mijn vriend, een vast contract krijgen aangeboden op mijn werk.

Dat de toetsweek voorbij is en ik alleen maar hoge cijfers heb. En een knappe arrogante klootzak met een klein hartje als vriend graag.

Maar eigenlijk ben ik veel te gelukkig om echt iets bijzonders te willen =)

Geld.
Vakantie.
Motorrijbewijs + motor.
Een huid zonder eczeem en vervelende plekjes, op dit moment zou ik niets liever willen.

HEM

die ene jongen die me nu een knuffel geeft en me het gevoel geeft dat ie me nooit meer los laat.

Chocolade ijs

dat het 14 juni is en ik weet of ik geslaagd ben, en natuurlijk mijn diploma, mn rijbewijs, mn vriend hier, een heerlijke vakantie, heel veel geld, een eigen huisje, kledingkast a la Carrie Bradshaw en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan haha

Heel erg veel eten + heel veel knuffels van mijn vriend

Een ijsje!

Een vriend.
Dat het volgend weekend gezellig wordt
Een vriend voor een vriendin van me

Groen licht voor een drie maanden visum voor New York.

Een vriend

Dat het zaterdag is, dan ga ik lekker shoppen. :grinning:

Een heeel lief leuk vriendje… Waar zijn die leuke jongensss??

contact met die leuke jongen die ik niet ken :’)

Hehehe, je bedoelt dat het 14 juni is én je geslaagd bent zeker? :stuck_out_tongue:

Dat mijn tentamenweek voorbij is.