Wat zou jij op dit moment doen met 150 euro?

Hoi,
Ik heb 150,- gekregen alleen ik heb geen flauw benul met wat ik er mee kan kopen? Uggs heb ik al, en een nieuwe gaderobe hoeft ook niet. Hebben jullie nog ideeën? Leuke schoenen of iets haha :slightly_smiling_face:

Je hoeft het toch niet direct uit te geven? Ik heb ook wat geld gekregen laatst, en ik heb het gewoon op mijn spaarrekening gezet tot dat ik iets tegen kom wat ik echt nodig heb/graag wil hebben.

Shoeees. Of een lekker luchtje! :slightly_smiling_face:

PS: Hoezo krijg jij 150,-?! En je kan ook sparen!

Heb ik gewoon gekregen als cadeautje van mijn moeder :wink: + voor wat moet ik dan sparen? hihi

leuke moeder heb jij :slightly_smiling_face:, ik zou zeggen: sparen!

Als je nu niet weet wat je ermee moet doe, zou ik het gewoon op je rekening zetten. Misschien kom je over een maand wel iets tegen dat je heel graag wil hebben, dan kun je het geld daarvoor gebruiken ^^

Gewoon op je bank, tot je een keer bedenkt dát wil ik hebben :stuck_out_tongue:

Whaaaat?! Zomaar? Maar ik zou inderdaad sparen (:

sparen, of een mooie ring?

sparen. en wachten totdat je een tof cadeau weet :slightly_smiling_face:

Losgaan in de H&M ? :grinning:

my god mensen doen echt alsof ze nooti geld krijgen van ouders
als jullie zwervers zijn mijngod zeg gewoon wat ze ermee kan doen.
ik zou of leuke schoenen ofzo kopen en anders wachten en mischien heb je
over 2 weken wel iets nodig en kun je het kopen~

^dat betekent niet meteen dat wij zwervers zijn?
maar als ik voor mezelf spreek krijg ik niet zomaar 150 euro, no offense.

@coockiemix -.-’

op mijn rekening zetten.

Dit topic is sowieso aangemaakt om op te scheppen dat ze die ¤150 voor niks krijgt.

^ja idd, als ze helemaal geen idee heeft waar ze het geld aan zou moeten uitgeven, waarom geeft haar moeder het geld dan. ze kan er netzogoed onzin dingen mee gaan kopen? maarja, misschien is het wel normaal bij jullie dat je 150 euro krijgt?

dus ik ben een zwerver als ik niet zomaar 150 euro krijg van mijn ouders? ik kan je vertellen, mijn ouders hebben niet zo maar even 150 euro in hun portemonnee. en nee wij zijn thuis toch echt geen zwervers…