Wat zou jij nou écht eens willen zeggen.

Sorry als dit topic al bestaat, Ik heb gegoogeld maar ik kon niks vinden.

Wat zou jij nou écht eens willen zeggen tegen je buurman/vrouw, ouders, zus/broer etc, maar kan niet omdat het gene wat je wil zeggen :

a. Heel kwetsend kan overkomen
b. Omdat je het niet zomaar zou zeggen
c. Andere redenen.

Dump het hier :grinning:

Buurman& Buurvrouw.
Haal die stomme rotsensorkikker uit jullie voortuin. Iedereen in de hele straat ergerd zich kapot aan dat ding. En hij gaat ook s’avonds af.

Is dit niet ongeveer hetzelfde als “een brief die je nooit zou versturen” (Ofzo)?

Beste “Vriendin”
Je bent helemaal vol van je nieuwe vriendinnen he?
Ons een beetje laten stikken en ruzie maken met mijn vriendinnen?
Tsh.

Papa die moderne kleren staan je echt niet.

random meisje,

HANDS OFF MYY MANN PLEASE !!!

Vriendin;
We weten allemaal waarom jij met je vriend hebt, lieve schat…

Computer,
waarom kun je gvd die cd niet installeren. :pensive:

ijscovent,

Je hebt echt een verdomd kutliedje als ijscokarriedeltje, en het is eentonig. Neem nou eens iets fatsoenlijks.

Jongen van de GSM Fan, altijd als er iets is met mijn mobiel wacht ik expres tot jij me kan helpen, je bent gewoon zo schattig en lief alleen helaas wel een beetje te oud voor mij. Maar dat vind ik niet zo’n probleem eerlijk gezegd haha

Buurjongen, je bent echt marginaal. Doe niet zo alsof je de pimp van heel Antwerpen bent en iedereen bang is van jou, want geloof me dit is niet zo. Het is dus ook niet nodig spiegelfoto’s zonder T-shirt te trekken want je bent niet eens gespierd. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
Oh, en ik interesseer me niks in je verhalen over hoe je wegvluchtte van de politie en je weet waar je wapens kan kopen. Wat zou mij dat moeten aangaan…?

Vriendin,
Ik weet dat je mooier bent dan ik. Dat hoef je me niet dagelijks in te wrijven.

Lieve hond,
omdat ik vanochtend door het raam klom omdat de deur op slot was, hoeft dat alsnog niet te betekenen dat jij de hele dag door het raam naar buiten en naar binnen mag springen

Lieve J.
Je wou me niet kwetsen, maar nu heb je dat dus wel gedaan. Ik schaam me en jij viert het feestje met je vrienden. Maar ik laat me niet afschrikken en ga gewoon dit weekend. Je zult een heel nieuw meisje zien.

meisje,
waarom heb je niet door dat iedereen je irritant vindt? Je bent alleen maar met jezelf bezig en je doet net alsof je niet genoeg aandacht krijgt.

Mama, ik kan de laatste tijd echt niet meer met je omgaan.

Ik zou er nog een heleboel bij willen typen, maar het lukt me niet.;s

vroegere beste vriendin:
eigenlijk vind ik je niet meer zo aardig. die keer dat je iets liet klinken als een compliment, " die jongen had je bochel niet eens gezien!" voelde nog als compliment. tot er iets achteraan kwam: “hij was zeker absoluut niet geïnteresseerd in jou want ik bedoel kom op dat ziet iedereen want dat is het eerste waar je aan denkt en naar kijkt als je jou ziet” wow dankje :pensive:
ik zeg dat ik dat niet aardig van je vind. antwoord: “het is gewoon waar” serieus, ik heb nog nooit zo’n belabberde sorry gehoord. en vervolgens wel weer doen of alles koek en ei is. en ohja, je veranderd in een kloon van dat andere kind.

sorry was genoeg geweest om mij niet meer boos te laten zijn…

tegen wat vriendinnen:
Ik vind jullie echt wel aardig, maar jullie zijn totaal niet mijn type persoon en ik ga enkel en alleen met jullie om omdat jullie het meest bij me passen uit deze klas. Als we van school af zijn weet ik eigenlijk al dat ik jullie nooit meer zal zien, we hebben een totaal andere humor en ik begrijp jullie vaak niet. Jullie zijn erg aardig en steunen me echt wel als het nodig is en ik kan wel een gesprek met jullie voeren, maar eigenlijk zijn jullie totaal niet het type persoon dat ik als vriendin wil.

Beste vriendin van de basisschool: Ik vind het echt jammer dat we geen contact meer hebben, want vroeger waren we echt onafscheidelijk, volgens mij ben je nu nog steeds een hele leuke meid.

Manager: Je hebt echt té veel een eigendunk, je bent manager van La Place, nou sorry hoor maar zo’n geweldig hoge status is dat ook weer niet. Ik hoop van harte dat ik later beter terecht kom dan jij. Ik sta me uit de naad te werken omdat jij op uren moet bezuinigen en ik daardoor vanaf 12-2 uur alleen op de afdeling sta, wat vaak onmogelijk is. Sluit draaien tot half 7, daar ben ik ook niet echt blij mee. Stik erin, sukkel.

Hij: Misschien heb ik wel gevoelens voor je, maar, ik weet niet hoe je echt bent. Je doet me wel wat eigenlijk.

Vriendinnen: Eigenlijk voel ik me soms best wel eens eenzaam en ik baal er eigenlijk wel van dat ik geen vriend heb.

Hij,
Ik vind je kapot leuk.

wil je alsjeblieft stoppen met doen alsof je mij ook leuk vind? zo vergeet ik je dus nooit