Wat zou jij kiezen?

Wij willen graag een dagje winkelen. Maar nu kunnen we niet kiezen tussen Rotterdam en Den Haag. Welke stad is het leukste om lekker te winkelen?

En dan nog een vraag. In Rotterdam heb je de Primark, maar staat die dan gewoon dicht bij het winkelcentrum of is dat weer een stuk daar vandaan?

Rotterdam denk ik :slightly_smiling_face:

De Primark ligt niet in het centrum, maar in het Alexandrium. Daar kan je wel komen met de trein. Persoonlijk had ik hoge verwachtingen van de Primark, maar het viel mij erg tegen.
Persoonlijk vind ik Den Haag leuker op te shoppen. Rotterdam vind ik nogal massaal.

ik denk ook Rotterdam maar ikweet neit waar die winkel staat ;$

Is die afstand dan echt zo groot vanaf Primark naar het centrum dan?

Rotterdam for sure! Daar kun je echt geweldig winkelen.

Ik zou als ik jou was wel met de bus/trein er heen gaan ja.
Ik ben zelf nog nooit in Den Haag geweest, maar ik vind dat Rotterdam leuke winkels heeft!

Jep Rotterdam, je hebt daar echt alles.

Het is niet loopbaar nee. Je moet echt met de trein of de metro oid.

In Den Haag is alles veel makkelijker te vinden dan in Rotterdam. Maar in Rotterdam is het aanbod van leuke/exclusieve winkels wel groter. Omdat ik al heel m’n leven in Den Haag shop, zou ik dus voor Rotterdam kiezen, maar Den Haag is ook zeker niet verkeerd hoor!

persoonlijk vonden ik en mijn moeder rotterdam 3x niets :stuck_out_tongue: we waren daar oa voor de uggs store.
Maarja was wel een keer eens iets anders en niet meer voor herhaling vatbaar :relieved:

smaken verschillen. Probeer het gewoon eens alle 2 uit nu 1 en volgende keer 1 en weet je meteen wat zelf leuker is!

rotterdam~!

Qua winkels zou ik naar Rotterdam gaan, maar ik vind in Den Haag de sfeer leuker, op een of andere manier vind ik het daar gezelliger en mooier.

Rotterdam! Daar heb je alles!

Den Haag vind ik altijd veel gezelliger, gewoon de sfeer. En je hebt er ook hele leuke winkeltjes. En ben je klaar in Den Haag, dan pak je de tram naar de winkelboulevard van Scheveningen! :stuck_out_tongue:

Rotterdam, daar heb je veel meer. Alleen het lijkt me zonde om helemaal naar de primark te gaan want dat ligt in een heel ander deel van rotterdam (alexandrium) en daar heb je niet zulke leuke winkels. Ik was vandaag voor het eerst in de primark, maar het viel echt heel erg tegen, ik heb alleen een paar handschoenen gekocht.

Rotterdam, het winkelgedeelte is daar echt like heaven on earth.

ROTTERDAM