Wat zou jij kiezen?

In de zomervakantie: 16 dagen avonturieren/kanoën/slapen in de buitenlucht in Zweden of uitgaan/winkelen/zon in Blanes?

Ik weet het echt niet. ik vind het echt heel moeilijk!
Zweden vind ik altijd wel heel vet, maar Blanes is ook heel leuk.

Het is via de jongerensite vinea.nl
Ik ben trouwens 16 jaar, dit zijn de vakanties:
http://www.vinea.nl/Actie…avakanties.aspx?Vaknr=335
http://www.vinea.nl/Stran…pavakanties.aspx?Vaknr=14

Verder iemand trouwens ervaring tussen deze 2 vakanties of soortgelijke vakanties?

Zweden.
Puur omdat er in Blanes niet anders wordt gedaan dan slapen, eten, dronken worden, feesten en weer slapen. :’)

16 dagen avonturieren/kanoën/slapen in de buitenlucht in Zweden. Maar dat is omdat me dat heeel vet lijkt! :grinning:

Zweden! Mijn zussen zijn allebei een keer naar Blanes geweest en het alleen maar uitgaan en ‘s middags een kater hebben :’)

Zweden!

Zweden! Dat lijkt me zo tof :’)! En winkelen kan altijd nog, haha.

Zweden :grinning:

Zoals iedereen al zegt ; zweden =)

mm eigenlijk Blanes omdat ik niet zo van dat avontuurige gedoe hou enn meer van het zon zee en strand ing ben.

Blanes! (:

Zweden

Blanes maar dat is gewoon meer mijn ding

Als het je alletwee leuk lijkt, zou ik voor Blanes gaan. Nu ben je nog jong en kan je nog “genieten van het leven” om zo te zeggen, dat avonturierskamp in Zweden kan je nog altijd later doen.
Waarom ik dat zeg: Mij lijkt het allebei ook superleuk. Maar als ik voor die keuze zou staan, zou ik voor Zweden kiezen. Want ik heb een vriend, en hij zou het niet zo leuk vinden als ik elke avond uitga in Blanes (begrijpelijk!).

Inderdaad heel moeilijk! Maar ik zou toch Zweden doen, denk ik (:

Blanes, nu je nog ‘jong’ bent, Zweden kan je altijd nog doen.

Ik zou zelf Zweden kiezen, maar op jouw leeftijd zou ik Blanes kiezen.
Ik vind dat je 1 keer in je leven (vooral in de puberjaren en even daarna) naar een feestbestemming moet gaan, even helemaal los en dan is het genoeg geweest.

Ik was vorig jaar naar Chersonissos, hartstikke leuk, maar één keer en nooit weer.

Zweden sowieso

Blanes (:

Iedereen zegt wel dat je Zweden altijd nog kan doen, maar zoiets als Blanes, als je student bent ga je vast nog wel eens op zonvakanties en uit enzo, dat weet ik wel zeker! Zoiets als Zweden dat is denk ik meer als een echt soort kamp, ja ik denk dat je dat eerder nù doet dan over 10 jaar ofzo.