Wat zou jij hiervan vinden?

Hallo meiden,

Wat zouden jullie ervan vinden als je een relatie krijgt met een jongen, en 3 a 4 weken later kom je erachter dat ie de dag voor de officiële relatiedag nog seks heeft gehad met een ander meisje?
Ik weet niet hoe ik me nu moet voelen. Hij was in feite toen nog vrijgezel, maar we waren al wel een paar weken bezig met leuke dingen doen, lieve dingetjes zeggen, vertrouwen opbouwen etc…
Wil graag jullie mening horen en hoe jullie je zouden voelen! (:

Ik zou er niet zo blij mee zijn, het is dan wel voor de relatie, maar hij was met jou bezig om een relatie te krijgen. Dus zou ik me wel een beetje verslagen voelen

Hmm, lastig! Ik neem aan dat je toen wel serieus aan het daten was? Ik vind dat als je serieus aan het daten bent je ook al een soort van ‘exclusief’ bent. Ik zou er dus ook niet zo blij mee zijn. Hij ziet je wel als serieus relatie materiaal (ik neem dat dat niet opeens in die ene dag veranderde), maar gaat dan toch nog met iemand anders naar bed. Ik zou mijn vraagtekens er bij hebben. Lastig zeg!

^Eens met hierboven. Als het een dag voor je een relatie hebt, betekent dat neem ik aan niet dat hij die gevoelens voor jou pas op die dag had (en jij ook niet). Daarom zou ik het wel als een soort vreemdgaan zien, ook al is het dat officieel niet. Vind het een beetje raar, wat heeft hij je voor uitleg gegeven?

Als je al een tijd samen bezig bent, had ik dat niet fijn gevonden. En inderdaad als een soort vreemdgaan zou het voor mij ook voelen

Dat zou ik sws met hem bespreken en ik zou me afvragen waarom, met wie, en waarom is die dan nu bij jou?

Zou het zelf ook raar vinden ja.

Ik zou dat zelf niet oke vinden en zelfs een beetje zien als vreemdgaan. Je bent dan al op weg naar iets serieus en dan lijkt het mij dat je niet meer intiem met anderen gaat zijn. Ik weet ook niet goed wat ik daar dan mee zou doen. Want als hij het 1 dag voor jullie relatie kan, wie zegt dan dat hij dat ook niet tijdens jullie relatie kan

Ik zou dit niet leuk vinden… Dit zegt genoeg over zijn gevoelens voor jou.
Als je écht iemand leuk vindt en graag met diegene verder wil (lees: relatie) dan doe je zoiets niet. Of de relatie nu officieel is of niet. Het gevoel kan niet van de ene op de andere dag zo veranderen. Dus, ik zou hem vragen wat een ‘relatie’ eigenlijk betekent voor hem.

Misschien ben ik dan wel extreem hierin maar dit zou zeker een reden voor mij zijn om het uit te maken. Ik wil zelf een relatie met iemand die niet eens op het idee zou komen om seks te hebben met een ander terwijl wij serieus bezig zijn, ongeacht of het nou één dag voor de officiële relatiedatum is of 3 weken. Zo’n actie zou zeker voelen als vreemdgaan voor me.

Ik ben het eens met de meningen hierboven. Een relatie komt (meestal) niet uit de lucht vallen, daar werk je samen naar toe. Dus kan er nooit zo’n groot verschil tussen officieel en niet-officieel zitten, helemaal als het om één dag gaat.
Het is dan niet echt vreemdgaan, maar groot gelijk dat je dit wel zo voelt. Ik zou een hele goede verklaring van hem willen, want anders zou het voor mij ook niet hoeven. Wie geeft de garantie dat ie niet nog een keer buiten de pot piest?

Lastig, ik zou balen en vertrouwen verliezen. Jullie waren aan het daten en het was zeker dat het officieel zou worden. Ontzettend raar van hem. Heb je gevraagd waarom hij dat heeft gedaan en er alsnog voor heeft gekozen met jou een relatie aan te gaan?

Ik zelf zou dit echt niet leuk vinden.
Je bent inderdaad al een poosje bezig om vertrouwen met elkaar op te bouwen en dan trapt hij het zo de grond in.

Heeft hij je ook eerlijk verteld dat hij seks met een ander had gehad of ben je daar achter gekomen?
Dat zegt natuurlijk ook al een hoop :slightly_smiling_face:

Ik zou dat absoluut niet kunnen waarderen. Een dag voordat je officieel een relatie krijgt, weet je wel al dat je met diegene verder wil. Dan lijkt het mij niet dat je dan nog even met een ander gaat seksen.