Wat zou jij graag nog willen leren in je leven?

Nou lijkt me duidelijk :stuck_out_tongue: Wat zou jij graag nog willen leren in je leven?

Uuuuuuhmmm goeie vraag, ik weet het eigenlijk niet :’)

Chinees. Maar nu ik al zoveel dingen leer op school kan ik mezelf er nu niet toe zetten.

Gitaar spelen.

Euh echt nog 388292 dingen, ik ben namelijk pas 17…

Er zijn wel 1000 dingen die ik nog wil leren/doen

Piano spelen

Met beide handen schrijven. Harry Potter lezen in het Latijn. Stiekem ook wel piano spelen. Vreemde talen leren. Extreem veel feiten over een bepaald onderwerp uit mijn hoofd leren. En véél meer.

Piano spelen, naaien (op naaimachine), vloeiend engels (ik kan engels maar het is niet echt denderend ofzo), goed autorijden, met jongens kunnen omgaan, met mijn emoties/gevoel omgaan, voor mezelf opkomen en gelukkig met mezelf worden…

Vloeiend Spaans spreken en lezen en schrijven.

Japans.

Ja ik ook, heb echt best wel spijt dat ik ooit voor de piano heb gekozen ipv gitaar!

Uhhh echt nog heel veel . In ieder geval Italiaans vloeiend leren spreken en heel goed leren koken + het eten mooi op kunnen dienen zeg maar . En leren met een naaimachine omgaan en nog veel meer hahaha :slightly_smiling_face:

piano spelen, vloeiend frans spreken

Ik heb serieus een lijstje met iets als dit :’)
motorrijden, met een naaimachine omgaan, paaldansen, acrobatiek met van die doeken, Spaans, gitaar spelen, Hebreeuws, kunstschaatsen, surfen, duiken (naja het brevet halen), Chinees

Oh ja ook nog motorrijden
Of motorracen lijkt me ook wel heel leuk =D

Zóveeeeel

Zoveel mogelijk vreemde talen.
Gitaar spelen.
Schaatsen.
Sparen :’) ik kan dat echt niet.
Heerlijke maaltijden koken.
Piano spelen.
Gelukkiger te zijn met mezelf.

En vast nog wel meer. :slightly_smiling_face:

Autorijden, koken, Spaans, vloeiend Frans, heeeel mooi gitaar spelen, kleding naaien. (: