wat zou jij graag anders doen in 2012?

wat zou jij graag anders doen in 2012?

Ik zou graag minder onzeker willen zijn over mezelf. Ik ben te erg bezig met wat andere mensen van mij denken. Sinds het ruim een jaar geleden uit is gegaan met mijn ex ben ik een beetje “wanhopig”. Heb het gevoel dat niemand mij nog wil, dat mijn leven niet loopt zoals ik wil. Ik wil trotser zijn op mezelf in 2012. Ik mag er wel wezen, het gaat goed met school, ik heb superleuke vriendinnen en ik het superlieve ouders en een schat van een broertje. Ik zou mijn leven op dit moment niet anders willen. Ik moet me niet meer druk maken over het hebben van het vriendje. Als ik juiste tegenkom, dan merk ik dat vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Te veel om op te noemen

Dezelfde dingen die ik voor 2011 had staan. :’)

veel, maar als puntje bij paaltje komt gebeurt t toch niet.

Eh, vrienden krijgen.

Genoeg :’)

Maar ik blijf realistisch: het komt er toch niet van tenzij ik het echt wil.

• Ik wil gezonder gaan leven, sowieso geen sigaretten meer en veel gaan sporten.
  • Veel geld verdienen.
  • Lekker op vakantie gaan met vriendinnen.
  • Meer leuke dingen met m’n vriendje doen.
  • Vroeger naar bed.
  • Meer proberen te genieten.
  • Haar laten groeien en gezond laten worden in plaats van het steeds dood verven en steilen.

Dat was het wel zo’n beetje:).

Oh god… Heel erg veel. Durf ik het wel op te noemen?

• minder drinken
  • minder roken
  • minder uitgaan
  • minder geld uitgeven
  • meer leren

het studentenleventje bevalt me iets te goed haha

• Geen vertrouwelijke informatie over mezelf vertellen tegen mensen die dat eigenlijk niks aangaat, roddels gaan zo snel.
  • Gezonder eten en wel elke dag buikspieroefeningen doen.
  • Wel bij een studentenvereniging gaan.
  • Geen energie meer steken in mensen die het toch niet waard zijn.
  • Wat meer genieten van de leuke dingen (Ik heb een best zwaar jaar achter de rug waardoor dat even niet zo makkelijk ging)
  • Nog wat afvallen, ben al een eind op weg
  • Gezonder leven en nog meer trainen
  • Mijn school afmaken en daarna weer richting USA
  • Minder snel mensen vertrouwen.

-Vaker studeren en meteen al mijn vakken bijhouden.
-Meer uitgaan.
-Minder roken.
-Gezonder eten, sporten.
-Socialer worden en meer vrienden maken.
-Beslissen wat ik nu verder van plan ben met mijn studies.
-Me eindelijk over hem heenzetten, verdergaan en hopelijk zelf weer liefde vinden.

Alles.

Wow ik kwam hier PRECIES hetzelfde tikken.

Alles dus.

Hahah wat niet. Mijn eerste gedachte was ook al ‘alles’
Pffffft. Geen vooruitgang. Mijn lijstje van 2011 is volgens mij nog steeds hetzelfde:

• hulp zoeken (wel gedaan maar niet succesvol)
  • aan rijbewijs beginnen
  • erachter komen wat ik wil doen >< niks obviously, kutschool en Overheidregelingen
  • meer aan m’n uiterlijk besteden (nu echt te lui en onzeker voor)
  • normaal slaap-ritme krijgen (al zo’n 2 jaar ga ik om 3:00 naar bed…echt lastig terug te draaien)
  • minder bitchy doen.
  • me minder ergeren.
  • gezonder eten.
  • meer sporten.
  • meer liefhebben.
  • voor mensen openstaan.
  • beter m’n best doen voor mijn studie.

^ dit allemaal.

Ik wil graag inzicht krijgen in mijn inkomsten en uitgaven. Dit ga ik dus bijhouden in het komende jaar :slightly_smiling_face:
Ook wil ik na het eten de tafel opruimen en alles afwassen, iedere dag! Want dit blijft soms wel een beetje te lang liggen naar mijn idee.
En ik wil minderen en misschien uiteindelijk stoppen met het roken van hasj. Shag of sigaretten rook ik toch niet, daar hoef ik me niet druk om te maken :slightly_smiling_face:
En misschien wat op m’n lijn letten. Maar wil niet dat dat mijn leven gaat beheersen. Ik wil ook gewoon nog lekker kunnen eten en hier en daar een keer een chipje of een snoepje wegkauwen.

• Gezond eten
  • lekker veel sporten
  • minder geldverpsillen aaan make up kleding enzo
  • goed mijn best blijven doen voor school