Wat zou jij eten?

Naar een prachtige nutteloze discussie met een vriendin, hier de vraag:
Wat zou jij kiezen om te eten?

Iets wat er lekker uit ziet, maar waarvan je weet dat de smaak heel vies is.
Bijvoorbeeld deze taart.

Of iets wat er heel vies uit ziet, maar waarvan je weet dat het heel lekker smaakt.
Bijvoorbeeld dit dus.

Om zelf maar even antwoord te geven, ik zou het echt niet weten. Ook al zouden die vissenogen nog zo lekker zijn en die taart nog zo vies, ik zou denk ik nog steeds voor die taart gaan, gewoon omdat die lekkerder lijkt :pensive:

Ik denk dat ik voor de vissenogen zou gaan dan, als ik ze nou lekker vind! :stuck_out_tongue:

Het is gewoon het idee dat je weet dat vissenogen eigenlijk smerig zijn, en taart lekker.

Ik denk dat ik voor de vissenogen zou gaan als ik zou weten dat het lekker zou zijn.

Als ik zou weten dat de vissenogen lekker smaken, dan ga ik voor de vissenogen.

Taart. Die vissenogen zien er zo ranzig uit. Bah. Ook al zijn ze dan nog zo heerlijk.

Zonder twijfel zou ik voor die taart gaan, die vissenogen zien er echt te walgelijk uit.

voor taart die vis ogen zien er zie vies uit

Haha, moeilijk, ik denk toch die vissenogen als ze écht lekker zijn en die taart niet te pruimen is :sunglasses:

Simpel: de taart.

Sowieso die ogen, ik eet wel meerdere dingen die er ranzig uitzien maar toch lekker zijn.

Ja dit. Ik zou die vissenogen nog niet willen aanraken, laat staan in m’n mond stoppen.