Wat zou jij eten als je zes weken niks gegeten had?

De titel zegt het al, wat zou jij eerst eten als je zes weken niet mocht eten?

Ik heb de afgelopen vijf en halve week niks mogen eten, alleen speciale drinkvoeding (die naar yoghi smaakt, dus beeld je maar in zes weken lang alleen yoghi gehad te hebben) en nog vier daagjes, dan mag ik weer!!!

Heb een enorme lijst met wat ik graag wil eten, maar als allereerste wordt het een geroosterd broodje met kaas. (Mijn maag kan ook niks hebben dus rustig opbouwen hè. Anders was het McDonalds ofzo hahaha…) Daarna een broodje met Nutella en daarna kippensoep, denk ik.

Ben benieuwd wat jullie zouden nemen, misschien doe ik nog inspiratie op! :stuck_out_tongue:

Mag ik weten waarom je dat moest???

En nouja mag je sausijzen broodjes das echt lekker

Een groot stuk boterkoek :laughing:

vraag me hetzelfde af als Juul_

chocola!

Ik heb ook een tijd alleen vloeibaar voedsel kunnen eten en toen ik weer kon eten wou ik ECHT weer een whopper eten. En lekker dat ie was.:'3

En ik zou denk ik gewoon eten wat er voor het oprapen ligt. Chocolat cookies, preistampot, pizza, pasta

Echt te veel! Pizza, paprika chips, bananen, friet, boterhammen met pindakaas… Ik heb nou zin in eten dus het is niet zo moeilijk om te verzinnen. =D

Ontbijtkoek
Croissant met nutella
Pizza
Spaghetti
Patat
:slightly_smiling_face:

Ik heb de ziekte van Crohn, om de ontstekingen (z.v.C. veroorzaakt chronische ontstekingen in de darmen) tot rust te krijgen mag ik dus alleen dat speciale drinkvoeding… Zes weken lang… De pijn is weg, m’n bloed nog niet helemaal goed helaas, maar verder werkt het dus wel maar aaaaaargh wat een hel, zes weken niet eten.

SPARERIBS!!!

aah ik zou echt niet weten waar ik moest beginnen denk ik :sunglasses:
appelkruimeltaart, chips, dropjes, pistoletjes, croisantjes, allemaal lekkere dingen of course!

Een driedubbele hamburger.

Tomatensoep van m’n mama <3

ik denk datt je dan zo uitgehongerdd bent dat alles er wel ingaat ;P.
maar als ik zoumoeten kiezen; spaghetti (l’) !

spareribs

pizza en lasagne

Spaghetti bolognese :3

Pizza, Patat , Mcdonalds, Fruit en veeel snoepjes. ;$

Zalmlasanga, fruit, spaghetti, snoepjes, lays baked.