Wat zou jij doen?

-

Ik doe precies hetzelfde ;p
Maarja, lekker boeiendd ;p
zeg het gwn tegen de leraar dat je het lastig vind.
En ook tegen haar, dat je je wil focussen op de les,
Omdat je goede cijfers wil halen.

ze zoent met jongens?? :astonished: haha sorry.

Dan zeg je tegen haar; ‘‘Ik wil graag opletten.’’ Of je vraagt waarom ze zoveel over jongens praat of dat jij niet zo veel over jongens wil praten.

wahhaha maar dan een vraag aaan jou (t’is tog anoniem ;p)
ik ben zelf moslim en ik snap wel dat je het niet zou bergijpen maar zulke dingen mogen niet van mijn geloof…
hoe zit het bij jou dann

Jullie interesses sluiten gewoon eventjes niet bij elkaar aan.
Je hoeft ook niet met alle jongens te zoenen, maar je er een beetje in verdiepen kan geen kwaad.
Al kan je heus wel tegen die vriendin zeggen dat ze ook over andere onderwerpen mag praten. Dat kan echt wel als ze een vriendin van je is.
En ze is graag sociaal, praat met alles en iedereen.
Zo’n type ben ik ook. En ja, tussendoor haal ik ook nog goede cijfers.
Is prima te combineren.

maar ze zoent niet met 1 iemand maar echt volgens mij met alle jongens van de school ofzo xdd ze vind het gewoon goed als ze aan haar zitten enzo

uhm oke.

Je kunt eerst zeggen dat ze even stil moet zijn omdat je wilt opletten.
Als ze dan nog door blijft praten, negeer je haar gewoon en dan houdt ze vanzelf wel op.

ooh thanks goed idee :wink: zal ik zeker proberen!

Pff vervelend zoiets! Kun je niet voordat zij uberhaupt de klas in is naast iemand anders gaan zitten?

Zeg gewoon vol in haar gezicht wat je vind, niet moeilijk gaan doen hoor.

Als het klopt dat jij 17 bent, en zij ook ongeveer dan vind ik het niet raar als ze iets verder gaat.
Ik vind het niet raar om met veel jongens te zoenen, maar als je met iedere jongen ook veel verder gaat dan vind ik het anders.

En je kan zeggen wat je denkt, en anders tijdens de les zeggen; ik wil even opletten, wil je even stil zijn etc?

Ik denk ook dat ze alleen over jongens praat omdat ze zichzelf zo stoer vind?
Als ze de heletijd zegt van; ik heb zaterdag met die en die gezoend, en hij zoende zo goed, hij dit dit en dit bij me. Dan vind ik het dus opschepperij.

En ook nog, probeer het te negeren. Als je er op dat moment echt geen zin aan hebt negeer je het toch? Dan zeg je eerst niets en na die tijd vraag je iets over de les ofso? Bijv: sarah zegt: ik heb zaterdag met 4 jongens gezoend. weet je met wie? koen, pim, drol en kak! hahaha, ken je hun? jij zegt: … (na 3 minuten ofso) snap jij eigenlijk vraag 8?

Ik negeer altijd iets als iemand zo iets zegt om stoer te doen, of om anderen haar grappig te laten vinden.

Ze gaat naar schoolfeesten?! :astonished:

Ik zoen met jongens.
Ik ga naar schoolfeesten.
Ik praat door de les heen.
En niemand heeft me ooit raar gevonden, dus sorry ik denk eerder dat het aan jou ligt.

Zeg dat je het vervelend vindt! Er is geen andere manier of wel haha maar dat ze met jongens zoent is niet raar op je 17e en naar schoolfeesten ging ik al in de eerste. Maar als ze veel te ver gaat met jongens, dan moet ze dat toch zelf weten? Ik zou je er niet te druk om maken en gewoon om dat soort dingen heen praten.

ja maar jij snapt ook niet wat ik bedoel -.-

thanks allemaal ik ga er zeker wat meedoen xxx