Wat zou jij doen?

Normaal ben ik niet zo van de topic’s maken maar ik heb nu toch echt even hulp nodig.

Ik zou vanavond naar een concert gaan met een vriendin, maar die heeft me laten zitten dus zit ik met de kaartjes. Ik wil heel graag naar dat concert en vind het op zich geen probleem om alleen te gaan. Ik zie alleen héél erg op tegen de terugreis (2 uur en 10 minuten) helemaal alleen in de trein of met wat voor types er midden in de nacht ook reizen. En ik ben bang dat ik de laatste trein mis. Als dat gebeurd dan sta ik midden in de nacht als 17 jarige met knalrood haar (heel opvallend dus) helemaal alleen in Amsterdam, dat klinkt mij niet zo aangenaam in de oren.
Omdat ik zo op zie tegen de terug reis ben ik eigenlijk ook een beetje bang dat ik helemaal niet van het concert kan genieten.

Wat zou jij doen in mijn geval?

Ouders, susjes,broertje andere famillie of andere vriendin vragen
ik zou sowieso niet alleen gaan.

Neem een andere vriendin mee =D

Het punt is dus dat niemand mee kan of wil, het is doordeweeks en duur met de trein.
Ik heb geen broertjes of zusjes en mijn ouders moeten werken.

Echt proberen nog iemand te vinden, ander toch wel alleeen gaan.

Andere vriendin, anders gewoon 1 van je ouders. Ik ga ook met mn vader naar een concert omdat mijn vriendinnen totaal andere muziek luisteren. Je gaat zeker naar All Time Low? Veel plezier!

All time low?

Anyway, vind iemand anders. En anders; jammer maar helaas. Ik heb ook wel eens concerten moeten laten zitten omdat er uiteindelijk niemand mee kon en ik niet alleen wilde. :")

Idd! Of probeer misschien iemand te vinden via girlscene? Je weet nooit. (:

Ik zou zeggen: bel iedereen op die je kent. Dat heb ik ook al eens gedaan, en uiteindelijk kon m’n neef mee.

kun je niet iets eerder weggaan van het concert om de laatste trein te halen?

Probeer iemand van girlscene ? ;p

Succes met zoeken en voor als je gaat veel plezier.

vervelend joh ;S
had jij die kaartjes betaald? hoop t niet voor je
en ja… tjaa…
ik zou t niet weten ^^

klasgenootjes etc. gewoon bellen en proberen!

niet de trein missen…

waar ga je naartoe dn ?