Wat zou jij doen?!

Heey

Een vriend van mij is bijna 20 en hij gaat met het zusje(14jaar) van mijn vriend. daarbij heeft ze ook een laag IQ dus denkt ze niet als 14jarige. En vind ze het eigenlijk alleen maar leuk dat ze een vriendje heeft. Mijn schoonouders die vinden het Wel goed omdat die jongen bij mijn schoonmoeder werkt en hij geen rare jongen is.
Ik vind zelf dat dit gewoon niet klopt en dat het beter is als ze hier mee niet verder gaan. qua leeftijd en ook qua vriendschap Wat vinden jullie ervan?

Een jongen van 20 die met een meisje van 14 gaat terwijl ze ook nog een laag IQ heeft. Dat niveau is dan toch verschrikkelijk verschillend? Die relatie lijkt me dan ook niet echt lekker lopen op een gegeven moment.

Ik vind het zelf ook niet helemaal kloppen.

hee,
mij zus is 15 en heeft een vriend van 20
maar als ik ze samen zie dan merk ik wel dat leeftijd niks uitmaakt tussen hun
ik vond t eerst ook raar, maar hij is een aardige jongen dus ik ben er nu aan gewend

ik denk dat je niks kan doen, omdat het niet jouw zusje is maar die van je vriend, dus t is niet echt jouw zaak.

nee maar het is wel een vriend van mij. dat klopt dan toch ook niet. kijk 15 en 20 op het zelfde niveau kan wel maar niet als zijn als 12 jarige nog denkt.

Ik vraag me af wat je als 20 jarige jongen moet met een meisje van 14, die ook nog eens niet kan denken als 14 jarige. Vind het niet kunnen…

ik vind het idd ook niet echt kloppen.
ik snap ook niet wat een jongen van 20 met een 14 jarige moet?
al helemaal niet als die 14jarige ook nog een achterstand heeft…

mmm dan ben ik gelukkig niet de enige bedankt meiden!

topic kan dicht

oke, t klopt idd niet
maar ik denk niet dat je er iets aan kan doen?

ik heb tegen die vriend van me gezegd dat het niet klopt en dat hij dom bezig is. en hij ging vanavond naar haar toe en praten

en als hij het niet doet dan doen de broers van mijn vriend het wel want die vinden dat helemaal niet goed…

ik vind ook niet echt kloppen
zo jong

beetje raar wel ja vooral als ze niet echt serieus verliefd is

Waar bemoei jij mee? Als het toch niet zo past zal het wel zo snel mogelijk over zijn.

Als ze niets idioots doen zie ik het probleem niet echt… Misschien moet je is voorzichtig met die vriend praten dan, of hij überhaupt doorheeft hoe zn vriendin denkt over die relatie.

niets.

Als het geen rare jongen is, en hun van elkaar houden. Lijkt me dat er niets aan de hand is?

Laat ze lekker

Ik denk dat je je er buiten moet houden. Ik snap je zorgen wel, maar goed je kunt ze moeilijk verbieden elkaar te zien ofzo. Als ze echt zover uit elkaar liggen komen ze (de jongen) hier vanzelf wel achter.