een paar weken geleden had ik dus luizen, maar die zijn er nu al uit. & gister was ik bij een vriendin, en toen was ze dus bezig met haar haren, en toen zag ik (ik weet het zeker) dat er neten bij haar in het haar zaten (maar zelf weet ze het niet).
ik weet eigelijk bijna zeker dat ze die van mij heeft gekregen, maar nu weet ik eigelijk niet wat ik moet doen, omdat als ik het tegen haar zeg, ben ik bang dat ze boos word omdat ik het niet eerder tegen haar heb gezegd ofso =(
maar wat zouden jullie doen?
x
eerlijk vertellen
een vriendin van mij had t ook ent oen vertelde ze dat we ons haar ff moesten nakijken of wij het niet hadden
ik had het iig niet maar ik werd niet boos hoor, kon zij ook niks aan doen
als je vriendin niet weet dat jij luizen heb gehad
zal ik wel tegen je vriendin zeggen dat ze luizen heeft
(ze weet toch niet dat jij het heb gehad)
als ze weet dat jij het heb gehad
zou ik niks zeggen.
tjha
Als zij dus niet weet dat jij luizen hebt gehad, dan kan ze het net zo goed van iemand anders hebben overgenomen. Gewoon zeggen dat je denkt dat ze luizen heeft zodat zij zich kan behandelen daar tegen.
maar als ze erachter komt dat ze luizen heeft, gaat ze dan niet denken van : ‘hmm, van wie zou ik ze gekregen kunnen hebben’.
En ik ben de enige in de vakantie met wie ze heeft afgesproken enzo. =(
x
Ik denk dat je het beter kan vertellen want dan kan ze er snel iets aan doen.
En desnoods zeg je niet dat je denkt dat het van jou komt, maar gewoon dat je het hebt gezien in d’r haar.
gewoon tegen haar zeggen, want beter stoppen jullie dit zo snel mogelijk, voordat nog meer mensen het krijgen!
En ja, je moet je er niet zo voor schamen, het is juist een zegen! Luizen komen alleen voor in schoon haar, en dat heb jij dus blijkbaar!